חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

תוצאות הבחירות במודיעין: ביבס זינק, בן סעדון בעקבותיו ומויש הפתיע

 

סקר mcity כמעט קלע בול באשר לרשימתו של ראש העיר, בן סעדון קפץ מעט מעבר לציפיות, מויש הפתיע על חשבון חרל”פ, שרון מעוז ואיתו שני הקצוות בוכניק ואלבז, ומי בחוץ, וינרב וצדוק הוותיקים. דור הולך ודור בא. ממתינים לקולות החיילים

 

הכל ציפו שרשימתו של ראש העיר תכפיל כוחה והיא אף הפליגה כנראה מעבר לכך עם 6 מנדטים ולך תדע מה יעשו החיילים. אחרי חיים ניצב אילן בן סעדון שקפץ ל 4 מנדטים והשלים נכפלה של כוחו. גם כאן בהתחשב בחתך המצביעים שלו, קולות החיילים יתכן וישנו משהו.

איש הבית היהודי מיכאל חרל"פ לא שיער שמויש עם שחר עושים חינוך יעשה לו צרות ועד כמה יעשה צרות הגב שהפנה לעמיחי זליג. כמו לפני 5 שנים לא לומדים אף פעם מההסטוריה ו 767 קולות שהן כמעט שני שליש מנדט יחסרו לו. לכך תוסיף את מצביעי בוכמן הדתיים + חלק ממצביעי בוכניק של דגל התורה והרי לנו בזבזו משווע של כוחו של הציבור הדתי בעיר הנמדד בכ 25%.

בשורה התחתונה לבסוף המחנה הדתי לאומי שוב מחולק בין הדתיים השמרנים של חרל"פ עם שני מנטים, הדתיים הספרדים של ברוך בוכניק עם אחד, והדתיים המתקדמים של מויש לוי שהעניקו לו  2 מנדטים. מכל אלה ההפתעה של הבחירות ואולי לא הפתעה, זו התוצאה שמויש לוי הביא. כולם ספדו אותו, אבל הוא חיכה להם בסיבוב עם האורג'דה.

2 המפתיעים הנוספים הם ברוך בוכניק מהקצה החרדי ואבי אלבז מהמחנה האנטי חרדי. איך שניהם יסתדרו בישיבות מועצת העיר... יהיה שמח.

שחר מי און היה בטוח שהמחאה וביקורו של לפיד יתנו לו כח עילוי להמריא, אבל בסופו של יום ישמח אם יכנס הוא עצמו. כרגע הוא בפנים . הוא גם ימתין לקולות החיילים מאחר ואם מקזזים  1300 קולות שהלכו לאיבוד אחרי שוינרב, צדוק וזליג נותרו בחוץ הרי לפחות נכון ובהערכה גסה לעכשיו המנדט נע סביב ה 1200 למנדט.

ושתי אכזבות הבחירות. המבוגר האחראי יגאל צדוק לא הגיע אפילו למנדט אחד כמוהו גם חבר המועצה הותיק השני אלכס וינרב. תם עידן אלכס וגרונר וחבל ששלום דהן לא הבין שזו לא הפלטפורמה שלו.

החבר'ה מכבים רעות למרות כל השמועות על התפרקות טוטאלית, הביאו בשלב ראשון של הספירה שני מנדטים, אבל עם ספירת הפתק האחרון יצאו עם מנדט וחצי ולמעשה מנדט אחד, לעומת 3 בקדנציה שחלפה. בקצב כזה, בבחירות הבאות "האיחוד יושלם" כששום רשימה ממכבים רעות לא תרוץ תחת דגל הרובע. וכך אנו מוצאים עצמנו מחכים לקולות החילים כדי לראות האם ולמי הם יקחו או יתנו מנדט נוסף.

לסיכום היחיד מאלה שזכו במנדט בודד ושיכל לסמן לעצמו וי בלי למתין לספירה של החיילים זהו אבי אלבז ממודיעין חופשית שיושב עם רזרבת קולות נדיבה ועימו איל הנדלר המאוכזב מכולנו מכבים רעות. היתר, מעוז, שחר מי און ובוכניק עברו את המחסום אבל קולות הצבא עלולים להקפיץ את החישוב ואז לך תדע.

ואגב, שרון מעוז, כמעט נשכח מאיתנו שהיתה עוד התמודדות, כן, על כסא ראש העיר. לא פחות מכ 12% קיבל כאן מעוז וזה הישג יחסית למס' הקולות שקיבל למועצת העיר. הסיבה... כנראה מאוכזי ביבס מכל הסיעות תרמו לשרון מעוז את קולם כמחאה.

עכשיו נמתין לקולות החיילים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות