חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”חדשות מודיעין”: כרוניקה של סוף ידוע מראש

 

השלים בדיוק קדנציה. מי שרוצה יכל למצוא בנתון הבא קמצוץ של סמליות. גליון מס’ 1 של "חדשות מודיעין" יצא ב 10/2008 עם תוצאות משאל בחירות של 2008 ואילו זה עם תוצאות 2013 לא חולק. האם זה סופו של עוד מקומון?

 

הרחש בחש שהתחולל  בחודשים האחרונים סביב המקומון "חדשות מודיעין" של משה יוסף, היה אולי נסתר וחבוי עבור הקורא בבית, אבל בבראנזה המקומית התנהל טוטו, עד כמה זמן יחזיק המקומון בטרם ינעלו דפיו וילך בעקבות חבריו ממעריב ("זמן מודיעין") ומהארץ ( "העיר").המחמירים דיברו על עוד שבוע והחסים "נתנו לו" לעבור את הבחירות, אך השמועה שבמשרדים של המקומון במרכז רננים נלחמים על חייו כבר הפכה לעובדה.

כבר לפני כ 10 חודשים נודע לכותב שורות אלה מידע על החובות והקשיים הכלכליים של העיתון ובתחילת השנה אחרי שמנהלת העיתון הקודמת נאלצה להרים ידיים (טענתה:"לא נתנו לי לראות לאן הולך הכסף ולמה". לבעל העיתון היתה גירסה קצת שונה) ובמקומה הובאה מנהלת חדשה שערכה קיצוץ חד במס’ עמודי העיתון, האם הבעיה לא היתה בניהול או במס’ עמודי המקומון  אלא במדיניות  מלמעלה שנכפתה על מנהלת העיתון? שאלה טובה. כך או כך,  הענינים הלכו והסתבכו והעיתון נכנס לסחרור ממנו ינסו אולי לצאת. על פי הנתונים שבידינו, הסיכוים לא גבוהים. בלשון המעטה

הכל  המתינו לאלילת המזל שכינויה תעמולת הבחירות להציל את המולדת, אבל ימי הזוהר שמביאים תמיד ימי בחירות למקומונים לא השתקפו  כנראה ב"חדשות מודיעין" שהתייצב גם בימים אלה על 48 עמודים, וכל כלכלן קטן שאינו מבין בתקשורת יספר לכך ש 48 עמודים לעיתון שיוצא שנים וידע בעבר ימים יפים, זה קו קריאה אדום עז.

אחת מנקודות הציון שביטאו את מצבו העגום של העיתון, הייתה תביעתו של עורך הדין המקומי אלי פישר נגד העיתון, תביעת דיבה שבסופה נדרש בעל העיתון להתחלק בקנס יחד עם 3 מעובדיו (אחד מהם כותב שורות אלה) .  ואגב, לא הצלחנו לברר באם הבעלים שילם  עד כה את חלקו  בקנס. האחרים למיטב ידיעתנו אכן שילמו לתובע את מה שנדרשו.

שמועות חזקות מדברות על ניסיון של עובדים במקומון  להתאגד כדי לנסות ולהמשיך להוציאו לאור. האם הניסיון יצליח... יודעי דבר מפקפקים  בכך: "אם מעריב והארץ הרימו ידיים אז מקומון פרטי  יצליח היכן שהם נכשלו"?

לא ברור באם מדובר בתקלה טכנית ותו לא, וביום חמישי הקרוב תתחדש הוצאתו לאור של המקומון, או שמה בא אל סוף דרכו המקומון שניסה לעקוף את "מודיעין "news  בסיבוב ונתקע בעצמו באין מוצא.

גילוי נאות: כותב שורות אלו כתב במקומון במשך שנתיים וחצי ונטש בטריקת דלת בעקבות פרשיה  שטרם באה לסיומה ואשר פרטיה יפורסמו כאן בקרוב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות