חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

החלו העבודות להקמת ספורטק עירוני בשדרות מנחם בגין

 

בימים אלה החלה החברה הכלכלית למודיעין, את העבודות להקמת ספורטק עירוני בשדרות מנחם בגין, בין כיכר השוטר לפארק המבוך והוא יהיה פתוח לתושבי העיר ללא תשלום.

 

בימים אלה החלה החברה הכלכלית למודיעין, את העבודות להקמת ספורטק עירוני בשדרות מנחם בגין, בין כיכר השוטר לפארק המבוך והוא יהיה פתוח לתושבי העיר ללא תשלום. הספורטק עתיד לקום על שטח של כ-30 דונם, כאשר את הספורטק כולו יקיף מסלול ריצה ומסלולים ושבילים להולכי הרגל. הספורטק יקושר לשביל האופניים המחבר את כל הפארקים והשטחים הציבוריים שבעמק בגין ויקשר את שדרות יאיר פרג עם שדרות החשמונאים.

קישור זה יהווה השלמה של טבעת שבילי האופנים סביב העיר וקישורם למרכזה. הספורטק יוקם בשני שלבים. השלב הראשון מכיל אשכול של שלושה מגרשי טניס הצמודים זה לזה ויאפשר לתושבי העיר לשחק טניס במגרשים הפתוחים לציבור ללא תשלום. בצמוד, יוקם אשכול של 4 מגרשים: שני מגרשים יהיו מגרשי כדורסל וכדורעף ושני המגרשים הנוספים ישמשו למשחקים משולבים, כדורסל, כדורעף ובנוסף לכך קט-רגל. בכניסה לפארק יוקמו שני מגרשי חנייה, שישמשו את התושבים המגיעים לבצע פעילות ספורטיבית בספורטק.

בנוסף, בין המגרשים יוקם "פארק סלים" אזור מיוחד שבו סלי כדורסל בגבהים שונים המאפשרים שטח אימון אטרקטיבי לכמות גדולה של משתמשים בכל הגילאים וברמות קושי משתנות. אטרקציה ייחודית בספורטק תהיה מגרש המיועד לכדורעף חופים. כמו כן יבנה החכ"ל מתחם של שמונה מגרשי פאטנק - משחק כדור תחרותי המשלב טקטיקה, יכולות חשיבה וקואורדינציה.

בסביבות המתחם יותקנו שולחנות פינג-פונג, אזור למתקני כושר בטבע ופינות ישיבה, הספורטק כולו מגונן וייטעו בו עצים רבים על מנת ליצור אזור מוצל. בשלב ב’ של הקמת הספורטק יקום מסלול אופניים אתגרי, קיוסק לטובת המתאמנים והמבקרים ואטרקציות ייחודיות נוספות. ראש העיר חיים ביבס: "הספורטק העירוני שיוצא לדרך הוא הפרויקט הראשון מתוך תכנית העבודה שלנו שהצגנו לפני הבחירות לקדנציה הקרובה.

הספורטק החדש ייתן מענה לענפי הספורט העממי ותושבים רבים המעוניינים לשחק ולעסוק בפעילות ספורטיבית במגרשים ברמה גבוהה באופן חופשי, ללא תשלום, בכל ימות השבוע. אני מעריך כי תושבי העיר יוכלו ליהנות מהמגרשים והמתקנים החדשים כבר בקיץ הקרוב״

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות