חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יום בריאות ובטיחות בדרכים באבני חן

 

תושבים שעברו ליד בית הספר אבני החן ביום שלישי שעבר יכלו להתרשם מתהלוכה צבעונית למדי. מאות ילדי בית הספר הלכו כאשר הם לבושים בחולצות בצבעי הרמזור אדום כתום וירוק...

 

תושבים שעברו ליד בית הספר אבני החן ביום שלישי שעבר יכלו להתרשם מתהלוכה צבעונית למדי. מאות ילדי בית הספר הלכו כאשר הם לבושים בחולצות בצבעי הרמזור אדום כתום וירוק כאשר הם מניפים כרזות בנושאי זהירות בדרכים וקידום בריאות בהובלת מנהלת בית הספר אביבה לוי, יו"ר הנהגת ההורים יוני זילפה והממונה המחוזית על קידום בריאות במחוז ירושלים של משרד החינוך, אתי דבש.

יום השיא בנושא זהירות בדרכים וקידום הבריאות היה גולת הכותרת של שבוע שלם בו למדו הילדים מפי חבריהם לכיתה, נאמני זהירות בדרכים (נאמני זה"ב) ונאמני הבריאות. במסגרת שבוע מיוחד זה למדו הילדים על החשיבות של שמירה על אורח חיים בריא, אכילה נבונה ונכונה ושמירה על כללי זהירות בדרכים.

בית הספר אבני חן חרט על דגלו כבר בשנה שעברה את אורח החיים הבריא כאשר יום שישי נקבע כיום אליו מגיעים התלמידים ברגל או באופניים ולא באמצעות מכוניות, כאשר את הנושא מובילים בכיתות התלמידים בהנחיית המורים וזאת מתוך אמונה כי התלמידים עצמם הם סוכני השינוי הטובים ביותר למינוף פעילות זו.

 במסגרת הלימודים הציגו תלמידים מכל הכיתות מדבקות ועליהן לוגו פרסומי מעולם הבריאות כאשר על התלמידים היה להצביע ולבחור את הלוגו הטוב ביותר בעיניהם. המדבקה הזוכה תודפס במאות עותקים שיופצו להורי התלמידים על מנת שהם ידביקו אותו על מכוניותיהם ובכך יפיצו את בשורת החיים הבריאים לכל מקום אליו יגיעו.

ביום השיא נערכו הבחירות כאשר המדבקה שזכתה במרב הקולות היתה המדבקה אותה הכינה שני לוי, תלמידת כיתה ג’2 שכתבה: "אני בריא אתה בריא, בזכות הירק והפרי". לאחר הבחירות על המדבקות התפנו התלמידים לארוחה בית ספרית כאשר התלמידים אכלו ארוחות על טהרת הבריאות עם ירקות ופירות בחמישה צבעים ולאחריה נהנו מהפסקה פעילה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות