חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כבוד למגזר

 

כרגיל, מודיעין מכבים רעות במקום הראשון בדירוג ערי ישראל לפי שיעורי הגיוס וההתנדבות לקרבי בקרב הגברים

 

זה מאוד נעים להתגורר בעיר אשר לבניה יש המוטיבציה הגבוהה ביותר בארץ. שכן השנה, בפעם הרביעית ברציפות צועדת מודיעין-מכבים-רעות בראש טבלת הגיוס והיא גם שיאנית הגיוס לקרבי.  

כבר משנת 2010 נרשמת מודיעין כעיר הקרבית והכי מגויסת. השנה העיר דורגה במקום הראשון עם שיעור הלחימה הגבוה ביותר - 59%, ובמקום הראשון בגיוס בקרב גברים עם 92.8% מבני העיר בגיל הגיוס העולים על מדים. אחרי מודיעין נמצא למצוא בטבלה את: ראש העין, יהוד, גבעת שמואל, הוד השרון ונס ציונה. בקרב החיילות  מודיעין ירדה השנה למקום השלישי עם 82.9%, כשלראש הרשימה עלתה הוד השרון.

למעלה מ-85 אלף תושבים גרים בעיר, ולא מעט מהם הם אנשי צבא. בעיר יש גם את אחוז משרתי המילואים הגדול ביותר בארץ. סודות ההצלחה לדברי גורמים בעירייה הם: הכנה מוקדמת לגיוס, החינוך מהבית וההסברה בנושא בבית הספר.

עם פרסום התוצאות אמר ראש העיר חיים ביבס לחדשות ערוץ 2: "יש לנו את בני הנוער מהטובים בארץ ויש להם אינסוף מוטיבציה לשירות בצבא ובכלל לתפקידי פיקוד משמעותיים. במערכת החינוך אנו נותנים נדבך משמעותי לנושא השירות בצבא ויחד עם החינוך בבית זה מהווה קרקע מצוינת עבור בני הנוער. המספר הרב יחסית של אנשי הקבע שגרים בעיר ואנשי המילואים הרבים גם הם מהווים השפעה ישירה על המוטיבציה לגיוס ובכלל לשירות קרבי: הם באים מבית בו השירות הצבאי הוא חלק אינטגרלי מהחינוך".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות