חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ירית הפתיחה במסע לבחירות 2018

 

אז אצל מי היו יותר אורחים, ביבס או בן סעדון. מדוע זה חשוב... לאורחים שהגיעו לערב הנצחון של בן סעדון היה ניחוש

 

הודעת מחנה בן סעדון דיברה על 1000 אורחים בערב הנצחון שלו שנערך ביום ב’ השבוע באולמי "הבריאה" בישפרו. אני ספרתי 600 איש בינהם משה שכטר והרב סגל, חברי מועצה וותיקים מפרגנים לא ראיתי, אולי הגיעו אחר כך, אני לפחות ברחתי משם אחרי שעה של ניסיון לגייס כוס קולה בבאר ולשוא. התנפלות כזאת על הברמניות המסכנות לא ראיתי מאז ימי מרחב העליזים.

ולשאלת המיליון כמה הגיעו, אורחים נלהבים שפגשתי בדרך מהמדרגות הפליגו והכפילו כל איש בתורו, אולי זה היין המשובח שנשפך שם כיין שמשמח לבב אנוש או שמה אימרת העספורים שדרך עינים אדומות משמחה הכל נראה ורוד וכפול יש בה משהו.

אבל מה זה חשוב אם זה 600 או 1000, היו שם המונים ובאולם הקטן הם נראו רבים יותר. בכל מקרה ראש העיר חיים ביבס שערך יומיים קודם לכן את מסיבת הנצחון שלו ( לא הוזמנו וזה לא יפה) שם דיברו שם על מספרים דומים, צריך לחכך בראשו האם מסיבת הסיום של בחירות 2013 של סגנו בעתיד הקרוב אילן בן סעדון אינה מסיבת הפתיחה לבחירות 2018, שם כנראה יוצר הזולה לא יסתפק בכסאות המליאה הרגילים אלא בכורסת היו"ר הדרומית. ניפגש בעוד 5 שנים.

ובינתיים קיבלנו את הודעת הדוברות של מחנה בן סעדון והיא כדלקמ"ן: תנועת אילן למודיעין קיימה אירוע הוקרה לתומכים ולפעילים, שהפך למפגן אהבה גדול עצום ומרגש. בהשתתפות שרים, ח"כים ואח"מים רבים. ביום שני בערב  5 שנים בדיוק לציון הבחירות הקודמות בהן זכתה "אילן למודיעין" בשני מנדטים, חגגה תנועת "אילן למודיעין" את הכפלת כוחה  באולמי "הבריאה" במודיעין, בהשתתפות כאלף איש.

מטבח אולם האירועים עבד שעות נוספות, כדי להוציא מנות נוספות למוזמנים, אשר החלו לפקוד את המקום כבר בשעה 19:30 בערב. תומכים, פעילים ואוהדים חגגו אתמול לצד שרים, ח"כים ואח"מים את האירוע המרגש. מאות חיבקו את השר לאיכות הסביבה (התנועה) עמיר פרץ, חברו האישי של סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, כאשר נכנס לאולם, ולא איפשרו לו להגיע לבמה ולשאת דברים. פעם אחר פעם ניסה חבר המועצה אל"מ (מיל.) דני ליכטמן והפציר בקהל הרב לאפשר לשר פרץ להגיע לבמה, אבל ההמון הנלהב לא איפשר זאת.

מטעם מפלגת העבודה ברכו ח"כ איציק שמולי ומזכ"ל המפלגה ח"כ חיליק בר, אשר חלקו שבחים רבים לבן סעדון בעיקר על רגישותו והאכפתיות הרבה שלו מהזולת. והבטיחו גם הם כי תנועת אילן למודיעין וחבריה יזכו לכל סיוע שידרש להם למען תושבי העיר מודיעין מבניין הכנסת וממפלגת העבודה.

במהלך נאומו של בן סעדון, הגיעה יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ’ שעלתה לבמה ואמרה: "זה אחד האירועים המרגשים, והוא מחזיר אותי לאירוע הרמת הכוסית שחגגה רשימת אילן למודיעין לפני מספר חודשים. גלי האהבה והחיבה שרוחשים תושבים למועמד אינם טריויאליים". בתום האירוע יצאו חברי המועצה של תנועת אילן למודיעין לבילוי במסעדת פרדריק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות