חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עבודות להרחבת צומת זכריה הנביא ושדרות החשמונאים

 

בימים אלה נערכת העירייה להרחבת הצומת במפגש הרחובות זכריה הנביא ושדרות החשמונאים משני נתיבים לשלושה.

 

כידוע, העירייה ביצעה במהלך החודשים האחרונים מספר עבודות שמטרתן הקלת התנועה בכניסה וביציאה משכונת הכרמים.

לפני כחודשיים הוקמה כיכר חדשה בכניסה לשכונת הכרמים בצומת הרחובות אדר, זכריה הנביא ויונה הנביא. הכיכר החדשה היא כיכר דו נתיבית, שמקילה על הכניסה והיציאה לתושבי השכונה.

במסגרת העבודות להרחבת הצומת המרומזר תגדיל העירייה את מספר הנתיבים המובילים מרחוב זכריה הנביא לשדרות החשמונאים משני נתיבים לשלושה כאשר הנתיב השמאלי מיועד לנוסעים לכיוון היציאה מהעיר, הנתיב הימני מיועד לנוסעים ישר לרחוב דם המכבים והנתיב האמצעי הוא נתיב דו תכליתי ומיועד הן לנוסעים ישר והן לפונים שמאלה. בנוסף העירייה הכשירה מסלול נוסף, רביעי במספר, המאפשר יציאה ימינה לשדרות החשמונאים ולמרכז העיר.

במסגרת העבודות להשלמת הצומת תבצע העירייה עבודות בכביש במהלך הלילה שבין יום ראשון, 24.11.2013 ליום שני 25.11.2013. במסגרת העבודות ייחסם הצומת למעט הפניות לימין.

כזכור, במהלך חודש ספטמבר נפתחו לתנועה שני נתיבים נוספים בכביש מספר 3 העירוני המחבר בין כביש 443 לעמק האלה, השלמת עבודות אלה למעשה הכפילה את מספר הנתיבים בקטע שבין הכניסה המערבית לעיר מכביש 443 ועד הכיכר הקיימת לכיוון עמק האלה. הנתיבים החדשים משדרגים משמעותית את הכניסה לפארק הטכנולוגי ולשכונות המערביות של העיר ומקצרים בצורה ניכר את היציאה מהעיר לכביש 443.

עוד עדכנה השבוע העירייה כי לפני כשבוע החלו בשכונת הכרמים עבודות הכשרת הקרקע לקראת סלילתו של החלק הצפוני של רחוב עמק חרוד. כידוע היום קיים רק חלקו הדרומי של העמק המשמש כציר תנועה דו סטרי. עם סיום העבודות להפוך עמק חרוד, מהרחובות המרכזיים בשכונת הכרמים, לכביש חד סטרי, כפי שנעשה ביתר העמקים בעיר, דבר שיקל משמעותית על התנועה ברחוב זה, העבודות צפויות להסתיים במהלך שנת 2014.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות