חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

סיעת ”כולנו מכבים רעות” חתמה על הסכם קואליציוני

 

ההסכם הקואלציוני עם ראש העיר הושג לאחר שהצדדים הסכימו על שיתוף פעולה רחב בנושאים רבים הקשורים למכבים רעות בפרט ולעיר מודיעין בכלל ובדגש על השקעות משמעויות של העירייה ברובע העירוני מכבים רעת

 

הסיעה שקיבלה רוב מוחלט בבחירות לועד הרובע מכבים רעות  (5 מתוך 9 מנדטים) הצליחה בנוסף  להציב מועמד מטעמה למועצת העיר את  יו"ר הסיעה אייל הנדלר, ורק  קולות  בודדים הפרידו בינה לבין מנדט שני במועצת העיר.

ההסכם הקואלציוני עם ראש העיר הושג לאחר שהצדדים הסכימו על שיתוף פעולה רחב בנושאים  רבים הקשורים למכבים רעות בפרט ולעיר מודיעין בכלל  ובדגש  על השקעות משמעויות של העירייה ברובע העירוני מכבים רעת  ובכלל כך:

- שיתוף פעולה באופן מלא ומתואם בכל הקשור לניהול ופיתוח הרובע העירוני מכבים רעות.

- התקציב העירוני ייקבע באופן הוגן ושיוויוני ביחס לצרכי הרובע ונציגי ועד הרובע יהיו מעורבים בתכנון התקציב והוצאתו אל הפועל והפיקוח על הביצוע.

- חברי הוועדות בוועד הרובע יהיו חברים בועדות העירוניות המקבילות .

- העירייה תפעל לשדרוג תשתיות בתי הספר "מור", " מעוז המכבים" ו "עמית" במסגרת תכנית העבודה לשנים 2013\2014. הביצוע יוקדם ככל שהדבר יהיה ניתן לביצוע.

- בניית ככר\ מעגל התנועה ברחוב יפה נוף ברעות ( בכניסה לישוב) תתבצע כבר בשנת 2014, בנוסף וככל שיתאפשר תבנה כיכר נוסף ברחוב ניצן ( בסמוך לבית הספר "עמית").

- בשנות  התקציב2014\2015  יסללו  שבילי אופניים במכבים רעות וחיבורם לתשתית שבילי האופניים העירוניים .

- ראש העיר ביחד עם  מחזיק תיק הרובע - שלמה פסי , יו"ר סיעת " כולנו מכבים רעות" - איל הנדלר ויו"ר ועד הרובע - כפיר כהן  , ייפגשו לפחות אחת לחודש לדיון בנושאים הקשורים לרובע מכבים רעות.

האמור לעיל מהווה המשך ישיר למצע  שפרסמה סיעת  " כולנו מכבים רעות "  במהלך הקמפיין. ההסכם הקואליציוני על האמור בו מהווה את הבסיס והתשתית לפעילויות הנדרשות בישוב מכבים רעות תוך שיתוף פעולה הדוק עם ראש העיר, נציגי הסיעה במועצות העירוניות,  כינונו של ועד רובע מתפקד וקשר ישיר עם הפקידות המקצועית בעירייה.

בהמשך לכך הוסיף איל הנדלר , יו"ר סיעת כולנו מכבים רעות : " אנו מתחילים מסע של שינוי והשקעות מתבקשים  בישוב מכבים רעות בעקבות הרוח הגבית והאמון הסוחף לו זכתה סיעת "כולנו מכבים רעות " בבחירות האחרונות . בטוחני שעם חידוש הפעילות המוניציפאלית לאחר הבחירות וכיננונו של ועד רובע מתפקד  בהובלת הסיעה נוכל להציג לתושבי הישוב שורה של הישגים משמעותיים כבר בעתיד הקרוב" .

על פי ההסכם הקואליציוני , איל הנדלר יחזיק בין השאר בתיק  "פיתוח אזורי תעשייה ותעסוקה" וישמש כיו"ר הוועדה.

הנדלר הוסיף  " אני רואה בקבלת אחריות והשתתפות בפעולות לקידום העיר כולה  חובה על כל פעיל  ונבחר ציבור. כבוד יהיה לנו ,  נבחרי הציבור והפעילים הרבים של  "כולנו מכבים רעות",  לפעול בועדות השונות של העיר  גם לטובת כל תושבי העיר ולפיתוח וקידום העיר- מודיעין מכבים רעות"  .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות