חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

2,000 משתתפים השתתפו במרוץ מודיעין ה-9

 

ספורטאים בלב ובנשמה השתתפו ביום שישי שעבר בהפנינג ספורטיבי מרשים שהתקיים במודיעין, מכבים-רעות כאשר יותר מ-2,000 רצים השתתפו במרוץ מודיעין.

 

2,000 ספורטאים בלב ובנשמה השתתפו ביום שישי שעבר בהפנינג ספורטיבי מרשים שהתקיים במודיעין, מכבים-רעות כאשר יותר מ-2,000 רצים השתתפו במרוץ מודיעין. האירוע אורגן על ידי מחלקת הספורט העירונית בעמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין, בניהולו של חנן דנציגר ובשיתוף עם חיילי חטיבת דובדבן. המרוץ נערך ביום שישי בבוקר בעמק דותן כאשר יותר מ-2000 רצים השתתפו בכל המקצים שהוזנקו מהבריכה העירונית. המקצה המעניין ביותר היה למרחק 10 ק"מ.

המנצח של המקצה היה אסף קריאל שעבר את המרחק בזמן של 31:56. אחריו הגיע דן סלפטר שסיים את המרוץ אחרי 33 דקות ו-46 שניות ובמקום השלישי זכה נתן גולשיט. אלופת השנתיים האחרונות, מיגל אטיאס, תושבת מכבים סיימה השנה במקום השלישי כאשר יפעת בנימין ניצחה את המקצה בקרב הנשים בשמן של 36:19. לורנה צמטאי סיימה במקום השני בזמן של 36:50. במקצה זה השתתפו לוחמי חטיבת דובדבן בעבר ובהווה. במקביל למרוץ זה נערך מרוץ התחרותי ל-5,000.

הריצה נערכה בתנאי מזג אוויר נוחים. במקצה זה מרבית המשתתפים היו תושבי העיר חובבי ריצה שלקחו חלק בתחרות. במרוץ זה ניצח בתוצאה של 17:02 נועם מאירוב. גמבר אדנה סיים שני בזמן 17:05 ובמקום השלישי הכללי הגיע ניר פינק שעצר את השעון לאחר 17 ו-53 שניות. בקרב הנשים היתה זו הדס גאגין שסיימה ראשונה את המסלול בתוצאה 22:33, דינה לבני סיימה שנייה בזמן של 23:00 וסינדי סיוון שלישית בזמן של 24:27.

במהלך התחרות התקיימה גם אליפות בתי הספר לריצה כאשר במקצים לקחו חלק תלמידי מסגרות הספורט בבתי הספר בעיר למרחקים של 1.5 ק"מ ו-2.5 ק"מ. במרוץ ל2.5 ק"מ לבנים זכה גיא קציר מתיכון מו"ר. רועי עיני מתיכון אורט מודיעין סיים שני ואורי אדלשטיין, גם הוא מאורט מודיעין סיים במקום השלישי. בקרב הבנות שחר כהן מתיכון יחד זכתה במקום הראשון כאשר נועה בורכביץ מתיכון מו"ר סיימה שנייה ונטע כהן מתיכון יחד הגיעה למקום השלישי.

במירוץ למרחק של 1.5 ק"מ זכה יאיר יקותיאל מחוט השני במקום הראשון טום וינר מקשת הגיע שני ותמיר אלרי אף הוא מקשת סיים שלישי. בקרב הבנות מיה אנגלנדר מבית ספר עמית היתה הראשונה, אותם מאירי מבית ספר יחד סיימה שנייה וטלי מטוסביץ סיימה שלישית. בתום המרוצים נערך בפארק הדגים עבור כל התושבים, אלה שרצו ואלא שלא. ההפנינג כלל טקס חלוקת מדליות למנצחים, הפעלות שונות של אנשי חטיבת דובדבן, מתנפחים, דוכני מכירה של מוצרי ספורט והופעות של להקות מחול וריקודים מודרניים של חוגי הספורט ועמותת סחלבים הפועלים בעיר.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט אלעד שמעונוביץ: "מרוץ מודיעין סגר שבוע ספורטיבי מיוחד בעיר שהחל עם 6000 צועדים בצעדת מודיעין ו-2000 רצים במרוץ מודיעין. לתחום הספורט העממי חשיבות רבה בעיר לחינוך לאורח חיים בריא ונמשיך לארגן וליזום פעילויות ואירועי ספורט עממים בהם ישתתפו תושבים רבים גם בעתיד."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות