חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יו”ר חדש לדירקטוריון ”מי מודיעין”

 

גנרלים מתחלפים בראשות תאגיד המים: אל"מ עמוס גבע נבחר ליו"ר ומחליף את תא"ל יצחקי חן היו"ר היוצא שסיים את תפקידו

 

דירקטוריון "מי מודיעין" בחר פה אחד בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בחבר הדירקטוריון הוותיק עמוס גבע, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון.  גבע נבחר לאחר שיו"ר הדירקטוריון הקודם, חבר המועצה היוצא יצחקי חן, סיים את תפקידו.

גבע חבר דירקטוריון "מי מודיעין" מתחילת שנת 2011. במהלך השנים הוא שימש בתפקיד יו"ר ועדת ביקורת ומ"מ יו"ר הדירקטוריון, ולכן בתאגיד טוענים שבחירתו לתפקיד יו"ר הדירקטוריון הוא המשך טבעי לפעילותו החשובה בדירקטוריון כמ"מ מקום היו"ר.

גבע הוא תושב מודיעין מכבים רעות, אל"מ במילואים, מהנדס חשמל ומחשבים ובעל תואר שני במנהל עסקים. הוא בעלים ומנכ"ל של חברת ג’יקום גרופ העוסקת בייעוץ וניהול פרויקטים בתחום התקשוב.

עוד נודע כי גבע הוא אחיו של חבר המועצה החדש מסיעתו של חיים ביבס, שמעון גואטה, אך למען ההגינות נוסיף כי גבע כיהן כחבר דירקטוריון ומ"מ יו"ר הדירקטוריון זמן רב לפני שאחיו נכנס לפוליטיקה המקומית.

דירקטוריון והנהלת "מי מודיעין" הודו ליו"ר היוצא יצחקי חן על השנים בהן ליווה את התאגיד במסירות רבה ופעל לקידומו, תמך ועודד את המהלכים הרבים שנעשו לשיפור השירות הניתן לתושבי העיר, והקדיש מזמנו וממרצו להבאת התאגיד להישגים הרבים אליהם הגיע בשנים אלו.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות