חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

’’נא להגיע לישיבת המועצה’’

 

הועד לעצמאות מכבים-רעות קורא לתושבים להגיע לישיבת המועצה כדי ללהשפיע על הדיון אותו יזם חבר המועצה פרופסור מאיר דנינו בנושא איחוד הרשויות

 

הועד לעצמאות מכבים-רעות קורא לתושבים מרעות ומכבים להגיע לישיבת מועצת העיר, זאת על רקע דיון בנושא "האיחוד הכפוי", שצפוי להתקיים בישיבה, דיון אותו יזם חבר המועצה פרופסור מאיר דנינו (ש"ס).

הקריאה לבוא לישיבה נועדה, לדברי אנשי הועד לעצמאות, "להזדהות, לתמוך ולהשפיע על חברי המועצה, על מנת שאלו יפעלו לטובת תושבי מכבים-רעות כמתבקש וכמתחייב מעצם שליחותם הציבורית".

בנוסף, פרסם הועד לעצמאות את גרסת המנשר אותו הכין דנינו לשליחה אל משרד ראש הממשלה, מנשר שקורא לביטול האיחוד הכפוי, ובחתימתם של כל חברי מועצת העיר. הם מבקשים מהתומכים במאבק, לשלוח לתיבות הדואר האלקטרוני של כל אחד מחברי המועצה בקשה לחתימתם על המנשר של דנינו. שמות החברים שלא חתמו עד כה, למרות הפניות אליהם, וכתובות הדוא"ל שלהם נמצאים אף הם בהודעת הועד לעצמאות.

כבר בהודעה הראשונה, שהופצה לפני כשבוע וחצי, צפו כותביו שיהיה מי שינסה למנוע או לדחות את הדיון. ואכן, כך קרה. בהודעה מחודשת שהופצה בסוף השבוע האחרון, עודכן ציבור המפגינים בפוטנציה על דחיית הדיון לישיבת המועצה הבאה שתיערך ב-30 ביולי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות