חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חשה מושפלת ע”י הבעל... אז הזעיקה את המשטרה

 

מה עושים כשחשים מושפלים ע" בן הזוג, מתקשרים ליומנאי במשטרה ולוחשים, "הצילו"

 

חשה מושפלת ע"י הבעל והזעיקה את המשטרה

בשעת צהרים של השבת האחרונה נרשמהה שיחה ביומן תחנת מודיעין. בשיחת הטלפון נשמעה ברקע אישה שלוחשת" "הצילו" וגבר המורה לה לנתק אתהשיחה.

קצין התורן של התחנה הפעיל מיד מספר גורמים על מנת לאתר את מספר הטלפון הנכנס ליומן וכעבור זמן קצר אותרה הכתובת ממנה בוצעה שיחת הטלפון.

 למקום הגיעו מס’ ניידות ועם כניסתם לדירה של השוטרים הודה הבעל שאשתו היא זו שהתקשרה למשטרה. לאחר תחקור במקום מסרה האישה  כי ביקשה להזמין משטרה בעקבות התנהגות בעלה כלפי משפחתו.

השניים עוכבו לתחנה ובעדותה מסרה כי  יום קודם בזמן שניקתה את הבית , הילדבן ה-7 ניגש אליה וסיפר לה שבעלה סטר לו בפנים, ובעקבות ויכוח  אתו הרגישה מושפלת על ידו. הבעל נחקר והודה בסיום חקירה שוחרר בתנאים .

 

האם המעסיק דיבר אמת

ביום א’ השבוע במהלך פעילות סיור בכביש 443 , נראה רכב שהעלה את חשדם של השוטרים. בבדיקת הנהג ויושבי הרכב, מסר אחד הנוסעים  לשוטר תעודת זהות כחולה ובתחקור הנוסע הנ"ל ובבדיקה נמצא כי מדובר בתושב שטחים
החשוד נחקר ומסר כי קנה את התעודה מאחר תמורת 500 ש"ח על מנת שיתאפשר לו להיכנס ולעבוד בישראל ביתר קלות. החשוד נעצר, נכלא והובא ובא בפנישופט.

כמו כן נחקר גם נהג הרכב שהינו המעסיק שלו והוא וטען כי לא ידע שמדובר בתושב שטחים לאחר שהציג לו תעודה כחולה . הנ"ל שוחרר בתום החקירה.

הפירצה קראה לשבחים

יום קודם לכן בשבת, במהלךפעילות כנגד תופעת מסיעי שבח על כביש 431 לכיוון מערב, חלף רכב שהעלה את חשדם של השוטרים שהיו בשטח.

ניידות התחנה דלקו אחרי הרכב בו זיהו השוטרים כמות גדולה של נוסעים ברכב.  נהג הרכב התנהג בצורה לחוצה ונסע נסיעה מהירה שלא בהתאם לכביש.

לאחר שהשוטרים ניסו מספר פעמים לכרוז לרכב לעצור, הרכב הגביר מהירות ועלה לכביש 6 כיוון צפון ועקב כך הוקמו מספר מחסומים במחלפים של ירידה מכביש 6.

בזמן שהניידות בקשר עין רציף עם הרכב וצמודים אליו, הרכב האט את נסיעתו עד לעצירה פתאומית. השוטרים בשטח הבחינו בנהג הרכב כאשר יצא החוצה ונעמד עם הידיים באוויר ובתוך הרכב זיהו השוטרים 8 תשובי שטחים ללא אישורים.

נהג הרכב שזוהה כדרוש חקירה בגין אותה עבירה, נעצר בשטח והובא לתחנה יחד עם השב"חים. מחקירה של אחד השבחים עלה כי בחור הכניס אותם דרך פריצה בגדר לשטח ישראל וכיוון אותם לרכב הנ"ל שבו נהג הרכב חיכה להם ומיד לאחר שעלו לרכב נסע מהמקום. החשוד נחקר ובסיום חקירתו נעצר נכלא והובא לבית משפט ראשל"צ להארכת מעצר. החקירה נמשכת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות