חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הבית היהודי מודיעין: ללכת עם להרגיש בלי // כתבת וידיאו

 

בישיבת מועצת העיר אושר תקציב העירייה לשנת 2014 או במילים אחרות: הוחלט איך מי מקבל מה, מתי, כמה ומדוע? וגם: נדחתה הצעה של שרון מעוז שלא לקיים את צעדת מודיעין בשבת

 

 

מגיש: יואל תמנליס  צילום:קובי אור

מועצת העיר אישרה ביום רביעי שעבר את תקציב העירייה לשנת 2014. התקציב השוטף עומד על 467 מיליון שקלים, כ-37 מיליון שקלים יותר מתקציב 2013, המהווים גידול של כ-8.6% לעומת השנה שעברה.

חבר המועצה מהאופוזיציה שרון מעוז הצביע כמתוכנן נגד התקציב, חברי המועצה מסיעת "שחר עושים חינוך" מויש לוי ומירב פלג נמנעו.

תקציב ההיכל יאושר. שמעון גואטה  צילום: יואל תמנליס

בנוסף, על סדר יומה של המועצה הונחה הצעתו של חבר האופוזיציה שרון מעוז שהציע שלא לקיים את צעדת מודיעין בימי שבת כדי לאפשר לציבור הדתי להשתתף בה.

יש לו בעיה עם הצגת התקציב. מיגל הרף צילום: יואל תמנליס

המועצה הצביעה נגד הצעתו של מעוז ובכלל זה תמכו בהסרת הנושא מסדר היום גם חברי סיעת "הבית היהודי" שלכאורה היו אמורים להצטרף להצעתו של מעוז שהיתה אמורה למנוע חילול שבת (בכתבת הוידאו המצ"ב מובאת תגובתה של חברת המועצה מהבית היהודי, הילה שי וזאן, בקשר לנושא זה). 

חברת המועצה הילה שי וזאן בתגובה: "הבעתי את דעתי באופן נחרץ בישיבת המועצה שאין סיבה שצעדת מודיעין לא תתקיים ביום חול. עם זאת ראש העיר ביקש מחברי המועצה לתמוך בהקמת צוות שיבדוק לעומק את הנושא ויביא את המלצותיו בפני המועצה. כחברת מועצה ככלל וכחברת קואליציה בפרט לא מצאתי סיבה שלא לתמוך בבקשתו. כמובן שאם הועדה לא תמליץ על קיום צעדת מודיעין ביום חול שגם המגזר הדתי יוכל להשתתף בו, נתנגד להצעה ונעשה ככל שביכולתנו לבטלה".

ללכת בלי להרגיש עם  הילה שי וזאן  צילום: יואל תמנליס

עוד בכתבת הוידאו: ראיונות עם שרון מעוז, שמעון גואטה, פעיל הציבור מיגל הרף וכאמור הילה שי וזאן.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות