חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מועצת העיר אשרה את הקמת מנהלת אופק - לניהול ופיתוח אזורי התעסוקה והנכסים בעיר

 

ביום רביעי שעבר, אישרה מועצת העיר את הקמת מנהלת אופק, אשר תחל את עבודתה בשנת 2014 כחברת בת נוספת של עיריית מודיעין, מכבים-רעות

 

מנהלת אופק תהיה למעשה הגוף המקצועי, המנהל והמארגן שיפעל להפיכת הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב למרכזים מובילים בתחומי העסקים, המסחר, תעשייה מתקדמת וטכנולוגיה חדשנית תוך מימוש הפוטנציאל של המרכזים לצורך הגברת התרומה והצמיחה הכלכלית והתעסוקתית של העיר. כמו כן תלווה המנהלת את התכנון והביצוע של המרכז העירוני (מע"ר), ופארק נחל ענבה.

המנהלת תפעל גם לפיתוח ולקידום יוזמות ופעולות בשטחי המסחר והתעסוקה של העיר ונכסיה, לרווחת תושבי העיר ולתועלתם. בכלל זה המנהלת תקדם, תתכנן ותפתח פארקים עירוניים ופרויקטים בתחום הבניה והתשתיות בפרויקטים ציבוריים, תנהל את נכסי עירייה ותסייע בקידום וניהול יוזמות עירוניות, ממשלתיות ופרטיות וכל זאת מתוך מטרה לקדם את רווחת תושבי העיר.

תחומי האחריות של המנהלת יכללו בין השאר את הבקרה והפיקוח אחר הנחיות התכנון בשיתוף עם אגף ההנדסה ומהנדס העיר, פיתוח תשתיות ושטחים ציבוריים, הקמת מערכי חניה ותפעולם, יזמות מקומית לרווחת הדיירים דיירי הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב, אחזקה ותחזוקה של תשתיות, ניקיון ותברואה בשטחים הציבוריים, בנית מערך היסעים מוסדר וכן אחזקה שוטפת כגון שילוט וריהוט, תאורת רחוב, אבטחה וגינון שטחים ציבוריים.

כזכור, לתפקיד יו"ר המנהלת מונה, לפני כשנה, תא"ל במיל’ אבישי לוי, תושב רעות. לוי שירת בחיל האוויר ומילא תפקידי פיקוד שונים בחיל והשתחרר משירות צבאי בשנת 2010.

את שלבי ההקמה של המנהלת מוביל סמנכ"ל החברה הכלכלית,  רון ברזני, בשיתוף הגורמים המקצועיים בעיריית מודיעין מכבים-רעות, החברה הכלכלית, תא"ל אבישי לוי, חבר המועצה אייל הנדלר, מיכל ענבר פרפרי המשנה למנכ"ל עיריית מודיעין ומירב אדמור סגנית מהנדס העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות