חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הרכבת חוזרת במוצ”ש

 

עכשיו זה רשמי. החל ממוצ"ש 11.1.14, נפתחות מחדש תחנות מודיעין מרכז, פאתי מודיעין ונתב"ג. זמן יציאת הרכבות מתחנות אלה השתנה והן תצאנה 3 דקות מוקדם יותר, עד להודעה חדשה

 

הסבל עומד להסתיים: חודש אחרי ההצפה הגדולה בנחל שפרירים הודיעה הנהלת הרכבת כי הפעילות הסדירה של הרכבות למודיעין ולנתב"ג תחודש במוצ"ש. על מנת לוודא שהתיקון "עלה יפה" ושאין תזוזת קרקע במקום ההצפה תוגבל מהירות הרכבות ולשם כך הרכבות ממודיעין ומנתב"ג יצאו שלוש דקות לפני השעה הנקובה על פי לוח הזמנים המקורי.

כזכור, במהלך הסופה קרסה דופן של נחל שפירים וכתוצאה מכך הוצפה המסילה בכמות של 250 אלף קוב מים, לאורך של כ-2 ק"מ כולל בתוך שלוש מנהרות. באחד הקטעים שנפגעו הגיעו המים לגובה של שמונה מטרים.

במסגרת עבודות השיפוץ, שכאמור ערכו כמעט חודש ימים, נשאבו המים, שופצו התשתיות, הוחלפו כ-300 מטר של מסילות ברזל, הוחלפו הרמזורים והוחלפה מערכת החשמל. על פי הודעת הרכבת העלות הכוללת של התיקון היא כ-50 מיליון שקלים.  

כמו כן הודיעה הנהלת הרכבת על הארכת תוקף כרטיס למחזיקי רב קו גמיש. נוסעים שרכשו כרטיסים לחודש דצמבר מתחנות מודיעין מרכז, פאתי מודיעין ונתב"ג זכאים להארכת תוקף כרטיסם:

רב קו גמיש 30 - זכאים להאריך את תוקף כרטיסם בסך כל הימים בהם לא ניתן שירות מתחנות הרכבת הסגורות.

רב קו גמיש 7 - זכאים להאריך את תוקף כרטיסם בסך הימים שלא נוצלו בכרטיסם בחודש דצמבר.

על מנת להקל על הנוסעים לממש זכאות זו, הקופות בתחנות מודיעין מרכז, פאתי מודיעין ונתב"ג תהיינה מאוישות החל מיום חמישי 9.1.14 וניתן לממש את הזכאות בקופות עד ליום ה-9.2.2014.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות