חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סמי עטר - המנהל החדש של המתנס

 

סמי עטר, נבחר לתפקיד המנהל החדש של עמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין. כך עדכנה השבוע עיריית מודיעין. עטר, תושב העיר, ינהל את עמותת סחלבים המשמשת כזרוע ביצועית של העירייה בתחומי הגיל הרך, הפנאי, הנוער והצעירים והספורט

 

בחודשיים האחרונים התקיים תהליך של בחירת המנהל בו לקחו חלק עשרות מועמדים, שהגישו את מועמדותם לתפקיד. כל המועמדים עברו תהליך סינון ובסיומו הגיעו מקצתם לשלב הסופי של בחינות הערכה. מבין מועמדים אלה נבחר עטר כמנהל החדש של סחלבים.

סמי עטר, בן 44 נשוי ואב לשניים, הוא בעל תואר שני בניהול משאבי אנוש, בעל תעודה בתכנית להכשרת מנהלים של האוניברסיטה העברית. בשמונה השנים האחרונות מנהל עטר את אגף החינוך התרבות והנוער במועצה המקומית אזור. בין השאר היה שותף לגיבוש ויישום מדיניות חינוכית פורמלית ובלתי פורמלית בישוב, ניהול ופיתוח כח אדם במערכות החינוך ךרבות צוות מנהלה ועובדי הוראה לגיל הרך.

בשנים אלה עסק בין השאר בהקמת תנועות נוער בישוב, הרחבת פעילויות הנוער על כל גווניה, הקמת מרכז הדרכה, שילוב פרויקטים קהילתיים במערכת החינוך ועוד. קודם לכן שימש עטר בשורה של תפקידים ובהם מנהל מחלקת החינוך במועצה המקומית אורנית, מנהל רשת מתנ"סים מועצה אזורית שומרון, ניהל מתנ"סים בעיר חולון ועוד. 

סמי עטר - המנהל החדש

יו"ר דירקטוריון עמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין, ממלא מקום ראש העיר שלמה פסי: "בחודשים האחרונים  יצאנו לתהליך ארוך ומקיף של בחירת מנהל חדש. בחרנו מנהל מתאים, בעל ניסיון וכישורים להמשיך את התהליכים בהם פועלת עמותת סחלבים. יחד עם סמי אנחנו נוסיף לגדול לשדרג ולשפר את השירותים שנותנת עמותת סחלבים לתושבי העיר.

עמותת סחלבים הפכה בשנים האחרונות לגוף דומיננטי הפועל לרווחת כלל תושבי העיר החל מהמחלקה לגיל הרך, דרך הפעלת הצהרונים בגני העירייה, דרך קיום חוגים בשעות אחר הצהריים, ליווי וטיפוח תנועות הנוער, תמיכה בקהילות השונות בעיר ובהן אקים, אלו"ט ואיל"ן וכלה בתושבי העיר הבוגרים ובהם צעירים, מועדון 50+ ובגמלאים. אני רוצה לאחל לסמי הרבה הצלחה בתפקידו החדש כי הצלחתו היא הצלחתנו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות