חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביבס ערך ללפיד ”טיול שנתי” בעיר

 

שר האוצר, יאיר לפיד, בסיור במודיעין מכבים-רעות: "מודיעין מכבים-רעות היא סמל למעמד הביניים, אנו פועלים ונמשיך לפעול עבורה ועבור תושביה"

 

שר האוצר, יאיר לפיד, סייר היום (שלישי, 18.02.14) במודיעין מכבים-רעות עם ראש העיר ויו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, וחבר מועצת העיר מטעם ’יש עתיד’ ומחזיק תיק קידום עסקים קטנים ובינוניים, שחר מי-און. הסיור נערך מיד לאחר החתימה על הסכם המקרקעין בין רכבת ישראל לרשות מקרקעי ישראל במטרה לראות את התנופה ופיתוח הבנייה בעיר.

תחילה סיירו בשכונת הכרמים, הנמצאת בשלבים מתקדמים להקמתה. בהמשך עברו ליד מוסדות החינוך בשכונה וכן ליד בית אקים מודיעין שהוקם לאחרונה, ששחר מי-און הינו יו"ר הסניף המקומי של אקים בעיר. ראש העיר אמר לשר האוצר כי בזכות הסכמי הגג שנחתמו לאחרונה בעיר, הקמת השכונות החדשות תיעשה במקביל להקמתם של מוסדות חינוך וציבור שישרתו את תושבי העיר, וכך יוכלו התושבים החדשים ליהנות ממוסדות חינוך וציבור קרובים לבתיהם זאת בניגוד לנעשה עד כה.

לאחר מכן המשיכו לפארק הטכנולוגי, ששטחו משמש כאזור התעסוקה של העיר. במקום פועלות 15 חברות מתחומי התעשייה והלוגיסטיקה ועוד כ-30 שטחים של חברות הייטק ובעלי מקצועות חופשיים. כמו כן, נמצאים היום חמישה מפעלים ומרכזים לוגיסטיים בשלבי תכנון ובניה.

לאחר מכן הגיעו השניים לתחנת הרכבת פאתי מודיעין, שם הסביר ביבס לשר האוצר על "קשת מודיעין", פרויקט חיבור הרכבת ממודיעין לירושלים. משם המשיכו למרכז עינב המשמש כאזור המלאכה של העיר. במקום פועלים היום כ-35 מבנים המשרתים חברות מסחריות, חברות ביוטכנולוגיה, אולמות אירועים ומוסכים, כאשר המקום שווק כמעט במלואו וחלק ניכר מהמגרשים נמצא בשלבי תכנון ובניה שונים. 

הסיור הסתיים בגבעת שרון, המשמשת נקודת תצפית על העיר שם הציג ראש העיר בפני השר לפיד את העיר עצמה וכן עדכן אותו בהתקדמות העבודות להקמת השכונה החדשה הנבנית בימים אלה "שכונת הציפורים".

שר האוצר, יאיר לפיד: "שמחתי לסייר היום במודיעין מכבים-רעות וללמוד על התעסוקה ותנופת הבנייה והפיתוח בעיר. מודיעין היא סמל למעמד הביניים, אנו פועלים ונמשיך לפעול עבורה ועבור תושביה. הסכמי הגג שנחתמו בחודש שער מטרתם לאפשר לזוג צעיר ממעמד הביניים לרכוש דירה, והסכם המקרקעין עם רכבת ישראל שנחתם היום בעיר יחבר בין תחבורה לנדל"ן וימנף את העיר."

ראש עיריית מודיעין מכבים-רעות, חיים ביבס: "שר האוצר שמבקר בעיר זו הפעם השנייה בחודש האחרון ביקש ללמוד מקרוב על התהליכים הקורים בעיר וביחד יצאנו לסיור במהלכו הצגתי בפניו את האתרים בהם יוקמו השכונות העתידיות עליהן סוכם במסגרת הסכם הגג. אני מודה לשר האוצר על תמיכתו ועל שיתוף הפעולה לקידום העיר ולהתפתחותה בכל דרך אפשרית."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות