חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

5360 פניות לשי”ל בשנת 2013

 

במהלך שנת 2013 נרשמו על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים יותר מ-5,360 פניות ל"שי"ל" - שירות ייעוץ לאזרח במודיעין מכבים רעות

 

במהלך שנת 2013 נרשמו על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים יותר מ-5,360 פניות ל"שי"ל" - שירות ייעוץ לאזרח במודיעין מכבים רעות. כך עדכן השבוע מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג.

שי"ל הוא שרות התנדבותי של האגף לשירותים חברתיים בעיריית מודיעין מכבים רעות הנותן ייעוץ ומענה בתחומים נרחבים לתושבי העיר ועוזר בפתרון בעיות ללא תשלום ובסודיות מוחלטת בתחומים רבים בהם ביטוח, ניהול נכון של כלכלת המשפחה, מס הכנסה, מע"מ, חישובי שכר, החזרי מס, ייעוץ להקמת עסק, ייעוץ להכנת תוכנית עסקית, נושאי צרכנות, גישור, יחסי עבודה ודיני עבודה, דיני משפחה, ביטוח לאומי, הוצאה לפועל, תביעות קטנות, תחום מוניציפאלי, מילוי טפסים, דיני נזיקין, דיור ושיכון, יחסי שכנות, פלילי נוער, עזרה בכתיבת קורות חיים, נושאים כלליים-ייעוץ בנושאי חוק לאזרח.

מנתוני שי"ל עולה כי 1450 פניות היו בנושא יחסי עבודה. כ-820 פניות היו בענייני חוק ומשפט. 750 תושבים פנו לשי"ל בנושא צרכנות ומספר דומה של תושבים פנו בעניינים אישיים ומשפחתיים, בנוסף נרשמו גם כ500 פניות לטיפולם של רואי החשבון המתנדבים בשי"ל בענייני מיסים ואגרות.

בשי"ל ציינו כי בשנה האחרונה חל גידול של כ-22%. הגידול בפניות הוא המשכו של תהליך הנעשה בשנים האחרונות בהובלתה של רכזת שי"ל רונית שטייגמן, שהסבירה שהגידול נובע מכך שיותר תושבים מודעים לעזרה ,להכוונה ולייעוץ המקצועי שמספק המרכז.

צוות המומחים של שי"ל פתוחים לקבלת קהל במרכז הקבלנים בימים א’-ו’ בין השעות 09:00-12:00. ובתאום מראש גם בשעות אחר הצהריים בימים א’-ה’ וזאת בכדי לתת סיוע לתושבים בנושאים מגוונים ובשפות שונות ללא עלות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות