חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שישה חודשי עבודות שירות למורה להתעמלות שניהל רומן עם תלמידה

 

מורה בתיכון במודיעין שהושעה מבית ספרו לאחר שהודה כי קיים יחסי מין בהסכמה עם תלמידתו בת ה-15 לא יישב במאסר. בית המשפט מתח ביקורת - אבל קיבל עסקת טיעון המקלה על המורה

 

מורה להתעמלות בשנות ה-40 לחייו נידון לשישה חודשי עבודות שירות ותשעה חודשי מאסר על תנאי לאחר שניהל קשר רומנטי אסור עם תלמידתו בת ה-15. במסגרת הסדר טיעון הוטל גם על המורה לשלם לתלמידה פיצויים בגובה של 20 אלף שקלים.

את הסדר הטיעון קיבלה שופטת בית משפט השלום ברמלה, נירה דיסקין שמתחה ביקורת על עסקת הטיעון אך הסכימה לאמצו.

הפרשה התפרסמה לפני כחודשיים, אז גילה אביה של הנערה את דבר הקשר בין המורה לבין בתו והגיש תלונה למשטרה המקומית. הקשר החל בפגישות רומנטיות בגן ציבורי, המשיך בשיחות אינטימיות עד שגלש לקיום יחסי מין מלאים.

בחקירה במשטרה הודה המורה בקיום היחסים אך טען כי הם היו בהסכמה. הוא נחקר בחשד לבעילה אסורה ושוחרר בתנאים מגבילים והושעה מבית הספר. הוא טען להגנתו כי "נסחף" למערכת היחסים הזו. בסופו של דבר ההרשעה הייתה בסעיפים של בעילה אסורה בהסכמה של קטינה.

בין היתר התחשבה השופטת בעובדה כי האיש לא יוכל לחזור יותר ללמד במערכת החינוך, ובמחיר שנאלץ לשלם הן בפן הכלכלי והן בחייו האישיים. עוד הדגישה השופטת כי היא מקבלת את עסקת הטיעון כדי לחסוך מהנערה את הצורך לעלות לדוכן העדים ולהעיד נגד המורה הנאשם אתו ניהלה רומן.

על הנאשם הגנו בתיק זה הסנגורים עורכי הדין ששי גז וטליה גרידיש שהביעו סיפוק מעסקת הטיעון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות