חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ילדי ”רעים” למען אמילי

 

תלמידי בית הספר מתגייסים למען אמילי אמבר הזקוקה לניתוח יקר. מיזם יצירתי מיוחד של תלמידי כיתה ד/1 ברעים שמייצרים ומוכרים לימונדה. בית הספר אסף כבר 18,000 שקל והיד עוד נטויה

 

לאורך שנת הלימודים עסקו תלמידי כיתה ד/1 בבית ספר רעים בנושא "האחר הוא אני" .

לאחרונה נודע כי מצבה הבריאותי של הילדה בת ה-10, אמילי אמבר, אינו טוב וכי עליה לעבור שוב ניתוח יקר במסגרת מאבקה במחלת הסרטן .

המורה שוחחה על כך עם תלמידי הכיתה וסיפרה להם שברצון בית הספר לסייע לאמילי. "שוחחנו על אופציית מכירת עוגות בבית הספר ובקשנו מהמשפחות לתרום כמה שהם יכולים", אומרת המורה ומוסיפה: "תלמידיי לקחו צעד נוסף קדימה ויזמו הקמת דוכן לימונדה שהוצב במרכז המסחרי לצד המכולת שבשכונת השבטים".

"בהתארגנות ספונטנית כבר באותו היום הם יצאו "לשטח" קטפו לימונים מהעצים בבתים (אפילו מגינתי שלי..) הכינו  קנקנים של לימונדה והחלו למכור לימונדה שכל הכנסותיה יהיו קודש להצלת חייה של אמילי". 

אחד הילדים אף הכין פלאיירים וחילק בתיבות הדואר בכדי להפיץ ולפרסם את המיזם. כבר באותו היום נהרו ילדים רבים לרכוש לימונדה בכדי לתרום. מראה מרגש במיוחד היה כשילד בן שלוש הגיע עם הקופה האישית שלו ותרם את כל כספו האישי (כ- 23 שקלים).

ביום שלאחר מכן - הוסיפו לדוכן גם מיצים שונים - פטל, תפוזים וסוכריות. הילדים ממשיכים עם המבצע לכל אורך השבוע הקרוב גם כן. עד כה נאספו מהמבצע של הכתה כ- 1900 שקלים,

שהתווספו לכסף שנאסף בבית הספר בסכום כולל של 18,000 שקלים (נכון לכתיבת דברים אלו).

בימים האחרונים בשל הגשם הלכו התלמידים לאחד הבתים והחלו להכין משלוחי מנות באריזה למכור לאנשים מבית לבית.

ולסיום מוסיפה המורה: "הילדים הוכיחו שאפשר להפוך לימון ללימונדה וכי הערכים שאנו נוטעים בהם באים לידי ביטוי בחודש אדר שהוא גם חודש הנתינה. מי ייתן ונהיה תמיד בצד הנותן". 

תרומות למען אמילי ניתן לבצע באמצעות האתר של עמותת "קו לחיים": www.kavlachayim.co.il

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות