חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פשפשוק פסח חוזר

 

הפשפשוק יתקיים ביום שישי 11.4.14 בין השעות 10:00 ל-14:00 ברחבת היכל התרבות ויאפשר לכל התושבים לעשות סדר פסח לחפצים בהפנינג משמח תחת כיפת השמים

 

יום שישי האחרון 22.3.14 היה יומו הראשון של האביב (על פי לוח השנה) האביב מביא עימו את חג הפסח ויחד איתם מגיע, כמו בכל שנה, גם ה"פשפשוק". כידוע, חג הפסח הוא גם חג הניקיונות מאחר וחלק משמעותי מההכנות לחג הן ניקוי הבית והארונות. רבים נוהגים להשליך חפצים שאין בהם יותר צורך - כעת ניתן למכור אותם בפשפשוק.

לפני כשנתיים יצא לדרך, "פשפשוק", שוק יד שנייה האביבי הראשון של העיר וזכה להצלחה כאשר מאות אנשים, תושבי העיר, הגיעו למכור ולקנות חפצים יד שנייה החל מצעצועים, כלי מטבח, ספרים, מפות, בגדים, נעלים, שעונים, תכשיטים ועוד חפצים שהוצאו מהארונות בבתי התושבים לקראת החג.

הפשפשוק יתקיים ביום שישי 11.4.14 בין השעות 10:00 ל-14:00 ברחבת היכל התרבות ויאפשר לכל התושבים לעשות סדר פסח לחפצים בהפנינג משמח תחת כיפת השמים. לפשפשוק ניתן להביא כמעט כל דבר שהוצא מהבית בניקיונות לקראת החג והוא עדיין שמיש, תקין ולביש. החל מצעצועים, בגדים, ספרים ודיסקים, מוצרי חשמל ומחשוב ועוד.

התושבים מוזמנים להביא עימם מהבית את החפצים שאין בהם צורך ולהציב שולחנות קטנים, שמיכות או מחצלות על מנת להציג את הפריטים למכירה. כדי להקל על המכירה מומלץ גם להצמיד מדבקיות קטנות עם המחיר על הפריטים ולא לשכוח להצטייד בכסף קטן לעודף.

כמו כן בשוק יוקם מתחם מיוחד לילדים שבו יוכלו גם הקטנטנים להציע את מרכולתם ולמכור חפצים וצעצועים שיצאו "לגמלאות". אל המתחם יגיע גם "גרי המבורגרי" (יניב פולישוק) - כוכב הסדרות : "הפיג’מות" ו- "מנדלבאום בלש פרטי". גרי המבורגרי ישמיע לילדים ממיטב שירי הפיג’מות וקטעי בידור בשיתוף הקהל.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות אלעד שמעונוביץ: "הפשפשוק הוא למעשה שילוב עקרונות של צריכה נבונה ושמירה על סביבה וקיימות. במקום להוציא מאות ואלפי שקלים על מתנות ורכישות מוצרים לכבוד החג, ומצד שני לזרוק חפצים או בגדים שאין בהם צורך לפח, יתקיים האירוע בו יוכלו תושבי העיר להחליף, לקנות ולמכור מכל הבא ליד. השוק זכה להצלחה גדולה בשנים קדומות והיה ניתן למצוא בו מבחר גדול של חפצים איכותיים במחיר מצוין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות