חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קמחא דה פסחא מודיעין, מכבים-רעות

 

על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים יש בעיר כ- 450 משפחות שזקוקות לסיוע לקראת החג והמוכרות לאגף.  

 

באגף לשירותים חברתיים עושים בשבועיים האחרונים לילות כימים כחלק מההכנות לקראת חג הפסח המתקרב.

על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים יש בעיר כ- 450 משפחות שזקוקות לסיוע לקראת החג והמוכרות לאגף.

באגף ציינו כי הרשימה מתעדכנת בכל עת כאשר יש מקרים של משפחות שהודיעו שהיו רשומות בעבר וכיום אינן זקוקות לסיוע בעוד שמשפחות אחרות נרשמו כחדשות.

באגף סיפרו השבוע כי גם ניכרת התופעה של גופים ואנשים פרטיים שנרתמים לסייע לתושבי העיר שידם אינה משגת וציינו בין השאר את אנשי העמותה הצרפתית שגם גייסו כספים והכינו 100 חבילות בשווי של מאות שקלים כל אחת .עמותת "עזר מודיעין", בראשות הרב סגל תרמה 45 חבילות, קהילת יזמ"ה תרמה 50 חבילות, מתנדבי מד"א 50 חבילות, בנק לאומי 20 חבילות, חב"ד תרמו עשר חבילות, חברת "אחד לבניין" תרמה 18 סלי מזון גדולים. תורם שביקש להישאר אנונימי תרם חמישה סלי מזון גדולים.

הקרן לידידות תרמה למשפחות המועדוניות תלושי מזון בסך 500 שקלים ותלושי ביגוד בסך 300 שקלים.

בנוסף היו גופים נוספים שתרמו תלושי קנייה לחג : קואופ ישראל תרמו 10,000 שקלים , רמי לוי 6,250 שקלים ,יינות ביתן 2,000 שקלים ,תורם נוסף אנונימי 1,650 שקלים ,תושב נוסף 1,000 שקלים, שלהבת המכבים 3,000 שקלים ונשות מודיעין עזרה 2,100 שקלים.

בנוסף לגופים אלו באגף ציינו כי היו לא מעט תושבים שתרמו לנזקקים תרומות פרטיות. באגף ציינו תורמת שבחרה להיות אנונימית שתרמה אלפי שקלים. תורמת אחרת ביקשה ממשפחה רשימת קניות לחג ורכשה עבורם את המוצרים ותורם נוסף אנונימי מארגן ארוחת קייטרינג מבושלת למשפחה לערב החג.

מנהל האגף, יעקב אלמוג, שהודה לכלל ארגוני הסיוע, העמותות והאנשים הפרטיים התורמים ובכך מאפשרים גם למעוטי היכולת מעט עזרה לקראת החג, סיפר כי סלי המזון ניתנים למשפחות הנזקקות ביותר, כאשר התלושים מחולקים לאלה שלא יקבלו סלים או שלא רוצים סל או כתגבור למשפחה שתקבל סל קטן יותר. האגף באמצעות העמותות יצליח לתת מענה לכל המשפחות המוכרות כנזקקות באגף.

אלמוג הוסיף וציין כי אחד הדגשים בחלוקת המצרכים היה התאמת הסל לאופי המשפחה, בין אם בענייני כשרות ובין אם מדובר במשפחות ברוכות ילדים וכן הלאה. כן הוסיף כי הוא מעריך שמספר של כ 250 - 300 חבילות מחולקות ע"י העמותות באופן עצמאי למשפחות שלא מוכרות באגף.

רונית שטייגמן רכזת המתנדבים באגף מבקשת להוסיף כי מרגש ומחמם את הלב בכל פעם מחדש ההתגייסות והתורמים הנפלאים שיש בעירנו!תודה גדולה בשם המשפחות אשר בזכות התרומות יכולות לקיים את החגים בדרך מכובדת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות