חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

התקשורת תמיד אשמה // העצבני

 

לא חשוב אם איש תקשורת הוא תובע או נתבע. תמיד תמיד הוא יהיה האיש הרע בסיפור. איפה הייתם טוקבקיי האהובים לפני חצי שנה עם קופי של סיפור רק בהבדל אחד... העיתונאי היה אז הנתבע

 

אין לי רבע דבר נגד אילן בן סעדון, נהפוך הוא. אני גם משוכנע ברמ"ח אברי שממש הוא לא עשה דבר בזדון. סתם ענין של אי הבנה וטעות בתום לב שאולי תתברר בבית המשפט. על בני המשפחה שתבעו את  בן סעדון איני רוצה להוסיף דבר מלבד זה שאני באופן אישי הייתי נוהג אחרת, בוודאי כשנזכור שמדובר בעיתון שעמד אז ממש לפני סגירה ותפוצתו בהתאם, הוא בקושי נראה בציבור וסגן ראש העיר שהתנצל אז בפניהם באמת סבר שהענין מאחריו.

ומה באשר לתובעים? יתכן שהם נסחפו בגובה התביעה,  אבל, וזה אבל גדול, זכותו של כל אזרח לתבוע את מי שהוא רוצה אם הוא חש כי נפגע ממנו ובית המשפט כבר יחליט מה שיחליט.

ומדוע אני מספר את כל זה... כי גם כותב שורות אלה טעה טעות אנושית ובתום לב! באחת הכתבות שהתפרסמה ב"חדשות מודיעין" ז"ל. טעיתי כמו שעורכת אותו עיתון טעתה, אבל אותו תושב העיר עו"ד אלי פישר (מוכר לכם? כן, הוא מככב גם בפרשיה הנוכחית כמייצג את העורכת שהיתה אז אחת הנתבעות מולו) מיהר לתבוע אותנו בגין הוצאת לשון הרע.

לא עזרו ההתנצלויות. לא עזרו הטיעונים שלנו שמדובר בטעות בתום לב... נאדה!  עורך הדין פישר התעקש לקבל פיצוי, התיק הגיע לבית המשפט ובסוף ההליך עבדכם הנאמן שילם את חלקו למר פישר על השקל האחרון, ומדובר בהרבה כסף יחסית להיקף עבודתי הצנוע באותו עיתון ז"ל.

לא הייתם ובצדק ואין לי שום בדל טענה. טעיתי ושילמתי מה שנקבע לי והמשכתי הלאה. לא הייתה עיריית מודיעין שתבטח אותי, העיתון סרב לתמוך בי  ואף ניסה להפיל עלי את כל התיק (לא שזה עזר להם. כולם בסוף נאלצו לשלם)  בקיצור, אכלתי אותה אבל שימו לב, ללא קשר לדעתי על אותה תביעה, אין לי מילה אחת רעה לאמר על החלטתו של עורך הדין לתבוע פיצוי כספי.  זכותו!

אלא מאי... כשהסיפור המלא התפרסם באתר ובפיסבוק, לא ראיתי צדיק אחד בסדום שיטקבק  עשירית מפוסטי האהדה והתמיכה להם זוכה בן סעדון. היכן הייתם אז יקירי הטוקבקים?

 אבל זה בסדר ואין לי שום טענות, טעיתי שילמתי.  אבל בבקשה מכם, גם לא תזיק לכם קצת מידתיות. כאן איש הציבור טעה, ומי חוטף... כן, אותו עיתונאי בשם יואל תמנליס שבסך הכל הביא את הידיעה לפרסום באתר mcity.

בקיצור, אמרו חז"לינו, לא משנה היכן איש התקשורת נמצא, תמיד הוא האשם. ואם הנתבע הוא איש ציבור אהוב, אז יאללה, נרד על מי שכתב זאת.  לי זה עושה רע בבטן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות