חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הכל על אירועי יום העצמאות 2014

 

כ-מחצית מתושבי העיר מודיעין מכבים רעות לקחו חלק באירועי יום העצמאות שהתקיימו ביום שני האחרון ורק באמפי החולה נכחו כ 35.000 איש

 

כ-מחצית מתושבי העיר מודיעין מכבים רעות לקחו חלק באירועי יום העצמאות שהתקיימו ביום שני האחרון. האירועים עברו בהצלחה רבה בבמות השונות ברחבי העיר כאשר בבמה המרכזית באמפי שבעמק החולה הופיעו אביב גפן ועילאי בוטנר וילדי החוץ לעיני יותר מ-35 אלף צופים שהגיעו למופע.

אירועי יום העצמאות נפתחו כמו בכל שנה הערב בשידור חי של טקס הדלקת המשואות מהר הרצל בירושלים ובטקס מעבר מיום הזיכרון ליום העצמאות בהנחייתו של פיני טבגר. את תושבי העיר בירכו הרב הראשי של העיר דוד לאו וראש העיר חיים ביבס.

מיד לאחר דברי ראש העיר נערך מופע הזיקוקים הראשון ואז עלו לבמה עילאי בוטנר וילדי החוץ שהלהיבו את הקהל. בתום המופע נורה המטח שני של זיקוקים ואז עלו לבמה הכוחות המקומיים במסגרת המופע "אני ואתה" בהפקה של אגף תרבות ואירועים שהופק לכבוד הערב. בערב הופיעו גם אקרובטים במופע מרהיב. לאחר מכן עלו על הבמה להקת רוקוויל למסיבה עברית וב-23:15 לערך עלה על הבמה הזמר והמנטור, אביב גפן, שחגג עם עשרות אלפי התושבים את יום העצמאות ה-66. לאחר גפן נמשכה החגיגה העברית עם להקת ’רוקוויל. הערב הסתיים בחגיגה נוספת לעיני כ-3,000 בני נוער עם DJ  עידו בי וצ’יקי.

בעירייה ציינו בחיוב את ההחלטה לקיים את חגיגות העצמאות של הנוער בבימה המרכזית כאחד הגורמים העיקריים לגידול הניכר במספר המשתתפים באירוע המרכזי.

במקביל כ-5,000 תושבים הגיעו לבמה במכבים שם התקיים מופע מחווה  מקורי ללהקת כוורת "מדינה בכוורת אחת" המופע נעשה בהשתתפות להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות בהנחייתה של ציפי שביט שהצחיקה את הקהל עם בדיחות מהווי העיר.

חגיגת עצמאות התקיימה כמו בכל שנה גם באולפנא לחגיגות המגזר הדתי. כ-2,000 החוגגים נהנו מהמופע של הזמר אורי דווידי ולהקתו ומקהלת הילדים: "פרחי מודיעין" והרקדה עם להקת "עידן חדש".

על כל האירועים ניצח מנהל תחום תרבות ואירועים בעירייה אלון שמידט, יחד עם צוותו שעבדו שבועות ארוכים להצלחת כל האירועים וזכו למחמאות רבות על עבודתם.

כבמיטב המסורת, גם השנה התקיים אירוע השירה בציבור המסורתי שהתקיים בגבעת הברושים. 3000 תושבים ישבו על מחצלות ונהנו משתייה חמה ותפוחי אדמה על האש והופעתו של הזמר  יוסי לב שאירח את הזמרים אופירה גלוסקא וראובן ארז. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות