חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”צוחקים למען ילדי אקי”ם”

 

טובי הסטדאפיסטים בישראל נרתמים לערב התרמה למען ילדי אקים במודיעין מכבים רעות  

 

בתאריך 28.5.14 יתקיים בהיכל התרבות במודיעין ערב התרמה חגיגי בשם "צוחקים למען ילדי אקי"ם". כל הכנסות האירוע, בו מופיעים טובי הסטנדאפיסטים בישראל בהתנדבות, הן קודש לטובת ילדי ובוגרי אקים המתגוררים במודיעין מכבים- רעות. 

שחר מי-און, יו"ר סניף אקים בעיר מזה עשר שנים, מסביר על פעילות אקים בעיר ומה יממנו התרומות:

"בסניף אקים מודיעין- רשומות ומטופלות כיום כ-100 משפחות ובהן ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמות שונות. הסניף נותן להם מענה בכל הרמות- מליווי יום יומי, ייצוג משפטי, פתרונות תעסוקה בשוק החופשי, תמיכה נפשית וכלכלית להורים ולמשפחות, הדרכה, פעילויות ספורט, נופשונים, קייטנות, שירותי אפוטרופסות, סנגור, דיור, חינוך ועוד".

מי-און מדגיש כי כל חברי הנהלת סניף "אקים" מודיעין פועלים בהתנדבות מלאה, וכי כל התרומות הינן "אך ורק לטובת המשפחות ורווחתם של הילדים המקסימים האלה, שכל כך זקוקים לעזרה שלנו:  

עלויות סניף אקים בעיר הן רבות, מאחר וכל פעילות דורשת צוות מומחה ומיומן. למשל: קייטנת החופש הגדול, בה בילו כ-50 ילדי אקים ואילן, עלתה סכום של כ-100,000 ₪. סכום זה כלל צוות מיומן הכולל צוות רפואי, מתקנים מתאימים, הסעות מותאמות, מזון מיוחד על פי צרכים ועוד. הוצאות הסניף לאורך השנה כולה עומדות על סכום של כ-170,000 ₪.

בשנתיים האחרונות עלתה כמות הילדים שהצטרפו לאקים וירדה כמות התרומות, כך שעלה הצורך במציאת פתרון אלטרנטיבי לגיוס תרומות לאקים כדי לשמור על רמת הפעילות לילדים ולבוגרים. 

טובי הקומיקאים בישראל מסכימים עם מי-און וחבריו להנהלת אקים, ונרתמו בשבועות האחרונים בהתנדבות מלאה להופיע בערב ההתרמה: רמי ורד, מיקי קם, אורי חזקיה, אבי גרייניק, אודליה יקיר, דובדבני וקוב’ץ, ואנו נמצאים במגעים עם מצחיקנים נוספים לאירוע. 

אנו מקווים שתמצאו את אקי"ם ראויה לתמיכתכם ותסייעו לנו לקדם את האנשים עם הפיגור השכלי בישראל ולממש את יכולותיהם כאנשים שווי זכויות".

תרומה לאקים מוכרת בחוק ע"פ סעיף 46 לפקודת המס . מס עמותה רשומה 580034924

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות