חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מדיניות אירועים בפארקים ציבוריים

 

השבוע פרסמה עיריית מודיעין, מכבים-רעות ריענון של מדיניות העירייה בדבר קיום אירועים בפארקים ציבוריים לקראת הקיץ הקרוב

 

על פי המדיניות ניתן לקיים אירועים משפחתיים בפארקים כמו ימי הולדת, התכנסויות משפחתיות או אירועי בתי ספר כמו מסיבות לחגים או טקסי סיום השנה. לעומת זאת, חל איסור על עריכת אירועים גדולים יותר כגון בר-מצווה, בת-מצווה, ברית מילה, מסיבת אירוסין, מסיבת חינה, חתונה וכדומה.

בכל אירועים השימוש ברמקול או מערכות כריזה והגברה, למעט שימוש במיקרופון קטן מסוג "מדונה", אסור בהחלט. כמו כן על פי המדיניות אסור להתחבר למערכות התשתית בפארקים לרבות מערכת מים, חשמל או תאורה. יש להדגיש כי לשטחי הפארקים חל איסור להכניס חמורים וסוסי פוני ואין להכניס או להחנות כלי רכב.

בקיום אירועים אין להעלות רכבים על מדשאות, אין לתחום או לגדר את מקום האירוע בצורה שלא תאפשר לעוברי אורח אחרים לעבור בשטח הפארק. יש לשמור על ניקיון, לאסוף האשפה ולפנותה משטח הגן בתום האירוע. במסגרת התקנות החדשות חל איסור מוחלט על הבערת אש בשטח הפארק, כולל מתקני גריל. ככלל חל איסור על הבערת אש בכל שטחי העיר מודיעין מכבים רעות (למעט הימים המאושרים לכך בחג ל"ג בעומר).

בשעות המנוחה בין 14:00 - 16:00 ולאחר השעה 23:00 בלילה אסור לקיים אירועים. בנוסף, חל איסור מוחלט לקטוף, לעקור, לגדוע או להשחית עצים וצמחים בגן ואו לקשור ולחבר מתקנים לעצים ולעמודי חשמל או תאורה. הצבת מתקנים מתנפחים לצורך אירועים טעונה הצגת רישיון עסק תקף ואישור בטיחות וביטוח מתאים. חל איסור על שימוש בקצף, מים לצורך הפעלת המתקן מתנפח.

בעירייה ציינו כי אגף שפ"ע הכולל את תחום התברואה, הפיקוח העירוני ורישוי העסקים יפעלו באמצעות המפקחים העירוניים ובתיאום עם המשטרה, לאכוף את הכללים, כאשר לפיקוח העירוני יש סמכות לקנוס את החורגים ממדיניות זו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות