חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הטעיה וסכנה לנהגים

 

הגעתם לכיכר הכניסה למכבים מכיוון כביש 443 - כדאי לכם להיזהר. שכן, לפני הכיכר מסומן על הכביש תמרור דרך המורה לכם להיכנס באין כניסה. אנו חושבים שזו סכנה לציבור הנהגים. בעירייה חושבים שהכל בסדר

 

לנהגים הבאים מכיוון כביש 443 ונוסעים בשדרות יאיר פרג כמה מטרים לפני כיכר הפנייה למכבים מוצב תמרור דרך המורה על אפשרות פנייה שמאלה אל מכבים מהנתיב השמאלי.

ברם, אם נהג יפנה שם שמאלה הוא ימצא עצמו באין כניסה בתוך הכיכר בנתיב חד סטרי של התחבורה הבאה ממולו.

בפועל, על נהגים הנוסעים בקטע כביש זה המבקשים לפנות שמאלה לכיוון מכבים להקיף תחילה את הכיכר מימין ורק אחר כך לפנות בבטחה מהמסלול השמאלי לעבר הכניסה למכבים. 

על פניו נראה לנו כי תמרור דרך זה מהווה הטעייה וסכנה לא מבוטלת לנהגים שלא מכירים את הסדרי התנועה בכיכר זו וכי צריך היה להפנות את הנהגים באמצעות תמרור המורה על הקפת הכיכר מצד ימין ורק בקצה המרוחק של הכיכר לסמן שם חץ שמאלה אל מכבים.

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה כי: "לפני הצומת מוצבים שלושה תמרורים, נוסף על התמרור המדובר, המעידים על כך שלפני הנהג ישנה כיכר תנועה לרבות תמרור 121, המורה על "מעגל תנועה בצומת לפניך" וכן בצומת עצמו מוצב תמרור 303 שמשמעותו: "מעגל תנועה. תן זכות קדימה לתנועה החוצה את דרכך במעגל התנועה או במסילה - עבור את מעגל התנועה מצדו הימני".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות