חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מהו מחירו של בור לשתילת עץ ?

 

אנחנו ממשיכים במעקב אחר הקמת הגינה הציבורית שברחוב אודם בקייזר. העבודות החלו, כמובטח. הקצב? מעט משונה. וזאת בלשון המעטה

 

"תוך שבועיים העבודות ייגמרו". כך נאמר לפני כשבועיים, לתושבי רחוב אודם בשכונת קייזר, על ידי הקבלן שהחל בהקמת הגינה המקומית.

ולמי ששכח: בביקורה של מנהלת מחוז המרכז במשרד השיכון, גב’ רבקה אבלסון, בערב חג הפסח, היא הבטיחה שהגינה השכונתית הזו תוקם ומהר. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד. נדרש מפגש נוסף וזועם עם נציגי משרד השיכון כדי להתניע את התהליך. מפגש כזה נערך לפני כשלושה שבועות.

ואכן, למחרת הפגישה התייצבו פועלים עם טוריה והחלו לנכש את העשבייה שבכל הפארק. יומיים חלפו להם, העשבייה המנוכשת סולקה על ידי משאית האשפה. וטרקטור צהוב החל מסתובב באתר. לדברי הסוחרים שעסקיהם נמצאים מול הגינה, "כבר עשרה ימים שהוא חופר פה בורות לשתילת עצים".

ספרנו כשלושים בורות חדשים לאורך השבילים בגינה. הבורות מיועדים לשתילים שאוטוטו צפויים להגיע. אגב, בשיחת טלפון שנערכה בין מנהל העבודה במקום לבין המשתלה שמספקת את העצים עולה שהעצים שמתוכננים להגיע קטנים למדי. והבורות, גדולים מאוד.

בדקנו מה קורה עם תשתיות ההשקייה. והתברר שלטרקטוריסט לא ניתנו שום הוראות בנושא. טוב, אולי אחר כך הוא יחפור תעלות לצנרת.

אז מה היה לנו כאן? שבועיים. שלושה פועלים עם טוריה וערימת קוצים. טרקטור שחפר כשלושים בורות. הספק עבודה מרשים לכל הדיעות. אגב, יום עבודה של טרקטור כזה הוא מינימום 2000 שקלים. כך שכל בור לעץ עלה עד כה כ-650 שקלים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות