חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ליין מסיבות הקיץ ממשיך

 

בשישי הקרוב, מסיבת ”ליין מסיבות הקיץ” של העיריה וסחלבים

 

לאחר שיותר מ- 900 צעירים השתתפו במסיבת הצעירים של מודיעין, מכבים-רעות לפתיחת הקיץ. הצעירים של העיר כבר לא יכולים לחכות למסיבה השנייה בליין מסיבות הקיץ של מרכז הצעירים של יחידת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים בשיתוף העירייה ו"מכביס".
המסיבה תתקיים ביום שישי, 20.06.14 ברחבת הדשא של מכבי במכבים כאשר על הבמה יופיעו אחת הדיג'יות המובילות בארץ ושדרנית גלגל"צ, דלית רצ'סטר, ה-DJ והיוצר יאיר רביב, תושב העיר וההרכב major 7 המנגן פסיי פרוגרסיב טראנס, ומשלב בתוכו אלמנטים של טכנו ופסייטראנס. הצעירים שיגיעו לאירוע ייהנו מתפאורה ייחודית, דוכנים של אומנים מקומיים, בר מושקע, אוכל, ארטיקים, מתחמי זולה מפנקים, מתזי מים מעל הרוקדים ומוזיקה טובה החל מהשעה 11:30 ועד 18:00. עלות הכניסה לאירוע היא 30 שקלים בלבד במכירה המוקדמת עד השעה 13:00 באותו יום כאשר אחרי שעה זו יעלה הכרטיס 40 ש"ח.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן לפנות למרכז הצעירים בטלפון: 089705982 או למכביס בטלפון 052-4488722

חבר המועצה ומחזיק תיק צעירים, אלעד שמעונוביץ: "כיף גדול היה להיות במסיבה הראשונה ולראות כל כך הרבה צעירים, חיילים וסטודנטים נהנים ומבלים באירוע כזה בעיר שלנו. ההצלחה של המסיבה הראשונה, הרבה בזכות שיתוף פעולה של כל הגורמים בעירייה ומשטרת מודיעין, יחד עם ההפקה של צוות מכביס נותנת לנו את הדלק והדחיפה לקיים מסיבות נוספות במהלך הקיץ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות