חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

התאגדות ראשונה של המעצבים והמעצבות במודיעין

 

כ-120 מעצבים ואדריכלים השתתפו בכנס מעצבים design& business מודיעין 2014, שנערך לראשונה במודיעין, ביוזמת איגוד העסקים מודיעין והשפלה  

 

איגוד העסקים מודיעין והשפלה בראשות דרור אטרי, קיים בשבוע שעבר את כנס המעצבים והאדריכלים design& business מודיעין 2014. 

הכנס הראשון בהיסטוריה של מודיעין התקיים במרכז הרב תחומי מודיעין. הכנס הוא יוזמה של נגה קובץ’, מייסדת חברת עיצוב אונליין, והשתתפו בו כ-120 אדריכלים, מעצבים וספקים מהמובילים בארץ כמו: טמבור, דלתות פנדור, האחים לוי, ארונות הרדור, ועוד. במסגרת הכנס נערכו הרצאות מקצועיות של חברות העיצוב המובילות בישראל, פנאל מעצבות פורצות דרך בזירת העסקים המקומית והבינלאומית, מנטורים עסקיים שדיברו על שיווק טכנולוגי מתקדם בשירות המעצבים והאדריכלים, ועוד.

המנחה דודי צמח אמר בתחילת הכנס: "כנס מקצועי מסוג כזה מעיד על חיבור מקצועי מפרה של קהילה, המדברת בשפה אחת ויוצרת אנרגיה של התפתחות הדדית ומייצרת תוכן אמיתי למושג קידום עסקים בעיר. אתם המעצבים והמעצבות מעצבים תודעה של חברה שלמה, שהיא נדבך הכרחי בקיומה של כל חברה". נגה קובץ’ הנרגשת בירכה את כל המשתתפים בכנס.

יו"ד איגוד העסקים מודיעין דרור אטרי הודה שהוא נרגש, "משום שאני רואה את העשייה של נגה ואיך החזון הפך לאט לאט למציאות. אנו באיגוד העסקים מאמינים ששיתוף פעולה בין ארגונים ורשויות מקומיות מצמיחה עסקים, כשהקהילה למען העסקים והעסקים למען הקהילה. לפני כשנה נבחרה הנהלה חדשה ברשות המקומית, ולאחר שבמשך שנים היתה בעיה בהתנהלות בין העסקים לרשות המקומית, כיום יש לנו בה פרטנר - חבר המועצה שחר מי-און, שמגיע מתוך ראייה למען העסקים".

אטרי הודה לאביב הדס, מנהל ביתילי מודיעין, לחברת טמבור על שיתוף הפעולה העסקי, לרחל עבדוש מנהלת סניף בנק הפועלים במודיעין סנטר, ולד"ר אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי מודיעין, שמונתה לאחרונה כחברת הנהלה במט"י ירושלים. "תמשיכו לשאוף ולחלום ואל תתנו לכל מחסום לעצור אתכם, כי מה שמצליח זה הרצון שלנו", אמר אטרי בסיום דבריו.

חבר המועצה שחר מי-און, שהביא עימו לכנס, נציג מהאיחוד האירופי - קית’ הנדלר מאוניברסיטת מנצ’סטר, אמר: "אני מאוד שמח שיש שיתוף פעולה עם איגוד העסקים מודיעין והשפלה. להיות מעצבת זה סוג של יצירתיות, ואני מאמין ביצירתיות וביזמות ובכל מה שגורם להפעלה. ראש העיר חיים ביבסנתן לי את כל המנדט ואת הדרך למנף את שיתופי הפעולה עם העסקים בעיר. חשוב לנו שהעיר תפרח כלכלית ולא פחות חשוב - שהתושבים יקנו פה".

חברת המועצה מירי ארד: "בשנה האחרונה פיתחתי פלטפורמה קהילתית בעיר ולפתח תרבות רחוב עירונית, כי הצורך בער כי לפתח שיתופי פעולה בין קהילות. יש הרבה מה לעשות ולפעול ביחד, ואני רוצה לברך אתכן כי זה לא מובן מאליו, כי הכל בהתנדבות".

ד"ר אורנה מגר: "אני רוצה להודות קודם כל לנגה קובץ’, לדרור אטרי חברי היקר, שאני מעריכה שלמרות כל האינטרסים השונים, ידענו לצעוד ביחד. לשחר מי-און ולמירי ארד אני שמחה שהתברכנו בשיתופי פעולה ובמוטיבציה".

בהמשך הכנס התקיימו מספר פאנלים מקצועיים. את פאנל המעצבות "משם מקומי- לעסק עולמי, הנחה דודי צמח, והשתתפו בו מעצבות מובילות ממודיעין, שכל אחת מהן סיפרה על סיפור ההצלחה הפרטי שלה. פאנל נוסף שנערך היה בנושא שיווק טכנולוגי מתקדם בשירות המעצבים והאדריכלים וברשתות החברתיות, ובו השתתפו אסתר דיאמנט-חיימוביץ’, מנכ"לית בי-טק - פורטל העסקים והניהול הגדול בישראל לשיווק ופרסום רב ערוצי, יעקב לוי דותן - שיווק ומיתוג P5.

בכנס הועברו גם מספר הרצאות מרתקות: ניבה יחיאב מחברת טמבור על הטרנדים בעולם של צבע, חלי יעקבס וירט, סמנכ"לית שיווק ובעלים בחברת ROO-T טכנולוגיות, על דרכים לשיווק חדשני ויצירתי; רחל עבדוש, מנהלת סניף בנק הפועלים במודיעין סנטר, על "הבנק אויב או אוהב?" אשראי ומימון לעסק הקטן; יעקב לוי דותן בנושא: "יש עוד 1,000 כמוך" על שיווק העסק, ועו"ד שי ארז בנושא "מותר ואסור בפרסום במדיה הדיגטלית- חידושי פסיקה.

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות