חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הסרטים בפארק ענאבה חוזרים

 

עם הצלחה כנראה אסור להתווכח. אשתקד הקרנת הסרטים הענאבה הצליחה מעל למשוער והשנה ממשיכים את המסורת, גם בהצלחה.

 

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בקיץ שעבר הייתה ללא ספק "פארקולנוע בענבה". מידי שבוע בימי שלישי מתקיימות שתי הקרנות: האחת בשעה שמונה בערב עבור ילדים והשנייה בשעה עשר לנוער ומבוגרים. הכניסה לסרטים היא חופשית וללא תשלום.

בעיריית מודיעין  הבינו שעם ההצלחה הגדולה של ה"פארקולנוע" אי אפשר להתווכח ולכן גם השנה כפי שהיה בשנים הקודמות, גם השנה יוכלו אלפי התושבים, קטנים וגדולים, להגיע בימי שלישי לאמפי שבפארק ענבה, וליהנות לכל אורך הקיץ מסרטים איכותיים.

ביום שלישי הקרוב (1.7.2014) יומו הראשון של החופש הגדול ייצא הפארקולנוע לדרך עם הסרטים "הרפתקאות מקס והדינוזאורים" שיוקרן בשעה שמונה בערב ומיוחד לקטנטנים (הסרט בדיבוב לעברית) ובשעה עשר בערב יוקרן הסרט הישראלי "לצוד פילים". סרטו של רשף לוי ובכיכובם של ששון גבאי, מוני מושונוב, יעל אבקסיס, תיקי דיין ואחרים.

ביום שלישי הבא, 8.7 יוקרן בשעה שמונה בערב הסרט המצויר המדובב גנוב על המיניונים ובשעה עשר הסרט "12 שנים של עבדות". ביום שלישי, 15.7 יוקרן בשעה שמונה בערב הסרט "ג'סטין הגיבור" המדובב גם כן ובשעה עשר הסרט המשרת. לאחר מכן, ביום שלישי 22.7 יוקרנו הסרטים "יצאת כריש 2" ובשעה עשר "אומנות בזבל". בשבוע האחרון של חודש יולי, יום שלישי 29.7, יוקרנו הסרטים "מלכת השלג" המדובב  בשעה שמונה והסרט "כל הזמן שבעולם" בשעה עשר. הקרנת הסרטים תמשך גם לאורך ימי שלישי בחודש אוגוסט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות