חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המרכז לשרות האזרח: 64% מרוצים

 

כחלק מבקרת השירות ביצעו לאחרונה בשי"ל (שירות ויעוץ לתושב) סקר שביעות רצון בכדי לאמוד את רמת המקצועיות בשירות

 

את הסקר יזם יו"ר שי"ל אברהם דקר והוא נערך על ידי אוהד טל, סטודנט למשפטים המתנדב אף הוא בשי"ל.

הסקר כלל פנייה טלפונית ל- 65 תושבים שפנו לשי"ל מתוך כלל הפונים לשי"ל בחודשים האחרונים בשנת 2014 כאשר המשתתפים נדגמו בצורה אקראית. מנתוני הסקר עולה כי קיימת שביעות רצון גבוהה מאוד בקרב הפונים לשירותי ש"יל במודיעין מכבים רעות.

מתוך 65 אנשים שנדגמו 9 לא ענו לטלפון ו3 סרבו לשתף פעולה. לעומתם, 53 אנשים הסכימו לשתף פעולה באופן מלא. הסקר בחן מי היועץ שטיפל, באיזה נושא הייתה הפנייה, האם הפנייה טופלה/טופלה חלקית ומידת שביעות הרצון מהטיפול (מרוצה מאוד/מרוצה/מרוצה חלקית/לא מרוצה). לנשאלים אף ניתנה הזדמנות להוסיף התייחסות חופשית בסיום הסקר. מתוך הנשאלים על רמת שביעות הרצון מהטיפול : 64% היו מרוצים מאוד מהטיפול, 24% היו מרוצים מהטיפול, 10% היו מרוצים באופן חלקי ורק 1% היה לא מרוצה.

בשאלה "האם הבעיה טופלה/טופלה חלקית": עולה כי עבור 83% מהתושבים שפנו לשי"ל הבעיות טופלו, עבור 10% הבעיות עימן טופלו חלקית ו3% מהבעיות עדיין בטיפול. 3% מהנשאלים השיבו כי הפניה שלהם לא טופלה. בנוסף בסוף הסקר, כאשר ניתנה הזדמנות להתייחסות חופשית קיבלו בשי"ל מחמאות רבות ומגוונות בהם כוונות להשתמש בשירות בעתיד, מחמאות אודות השירות ועוד.

מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג: "אין ספק שמדובר בשירות איכותי מאוד ובקבוצת מתנדבים מחויבת ומסורה העושה עבודה מקצועית ביותר לטובת תושבי העיר. לא מעט בזכות העומד בראש הקבוצה, אברהם דקר ורכזת הפרויקט רונית שטייגמן. אני שמח על ביצוע הסקר ועל ניתוח הנתונים דבר המביא לידי ביטוי את הרצון והשאיפה המתמדת של כלל שירותי האגף ובמקרה זה שי"ל לתהליכי שיפור שירות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות