חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתח לתנועה כביש 4 הפנימי

 

בשבוע שעבר נפתח לתנועה כביש פנימי מספר ארבע הנותן מענה לשכונות המערביות של העיר

 

בשבוע שעבר נפתח לתנועה כביש פנימי מספר ארבע. כביש זה הוא למעשה הכביש הרביעי מבין ארבעת כבישי רוחב פנימיים בעיר (נוסף על דרך יאיר פרג, שדרות החשמונאים ודרך יהודה המכבי).

כביש זה  חשוב ביותר להתפתחות העיר, מאחר והוא נותן מענה תחבורתי לתושבי השכונות המערביות החדשות של העיר של מודיעין מכבים רעות (נופים ומורשה) ולדיירי הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב. הכביש הפנימי נועד לקצר את זמן הנסיעה בעיר ולחבר את הפארק הטכנולוגי לכביש 431 דרך הגשר שנבנה מעל ואדי ענבה. נוסף על הכביש הוכשרו לאורכו גם מסלולי אופניים ומדרכה רחבה עבור רוכבים, מטיילים והולכי הרגל. כאשר את עבודות הפיתוח בצעה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י).

הכביש נפתח מהפארק הטכנולוגי ומתחבר עם כביש 431 סמוך לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין". בתוך כך השבוע נמסר כי העירייה, חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה, דן ליכטמן, ומינהלת אופק, החברה לניהול ופיתוח אזורי התעסוקה והנכסים בעיר, בוחנים בימים אלה אפשרות להפעלת מערך היסעים מתחנת הרכבת "פאתי מודיעין", לפארק הטכנולוגי ובחזרה, כאשר על פי אחת האפשרויות את השאטלים תפעיל רכבת ישראל.

ראש העיר חיים ביבס אמר בטקס: "כביש מספר ארבע הוא כביש אשר יאפשר גישה נוחה ומהירה לחברות הפועלות בפארק הטכנולוגי לכביש 431 ולמרכז עינב. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה החל ממשרד הבינוי והשיכון, הקבלנים, מינהלת אופק ועובדי העירייה שעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר על מנת לאפשר עוד פתרונות תחבורתיים טובים לתושבי העיר. קידום הפרויקט ופתיחת הכביש הוא חלק מהשקעה כוללת שאנחנו מקדמים בתחום התחבורה בשנים האחרונות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות