חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ועדת המכרזים הפרה את השקט בישיבת המועצה

 

עם התינוקת של הילה בן אליעזר בעגלה וצמודה לאבא. עם הילה שי וזאן שהפציעה מחופשת הלידה שלה ועם עיסוק וביחסי שרון מעוז. מועצת העיר שבו מחופשה

 

שרון מעוז הוא חבר בוועדת המכרזים. גם אילן בן סעדון (ראש הוועדה), שחר מי און, אבי אלבז ומיכאל חרל"פ רשומים בה. מעוז טוען שהמכרזים לא פתוחים מספיק לחברות מתעניינות והספיק לריב עם חברי הוועדה האחרים ועם בכירים בעירייה. הוא העלה את העניין בישיבה דרך סדר יום על עניין מכרזי הזוטא, מכרזים בסכומים קטנים.

בניגוד לאלכס וינרב, האופוזיציונר הקודם, מנסה מעוז להיות ממוקד יותר. וביקש שיהיו יותר מתמודדים במכרזים השונים. "הגדלת ההיצע תגביר את התחרות. כספם של תושבי העיר אינו מנוצל בצורה מיטבית", אמר מעוז שהביא את ספר הספקים של עיריית מודיעין וביקש להגדיל אותו ולהגביר את קצב פרסום המכרזים מפעם לשנה לפעם ברבעון ואת הפצתם. "רבים מבעלי העסקים בעיר לא מודעים למכרזים".

מעוז דיבר כמעט ללא הפרעות, למעט כמה חריקות שיניים של מי און ובן סעדון. ראש העיר חיים ביבס, שהקפיד שמעוז לא יופרע בדיבור, דחה את דבריו. "יש במאגר הספקים של העירייה 750 ספקים, חלקם מקומיים". לדברי ביבס, הפרסום למכרזים הוא על פי החוק והוא נעשה על ידי העירייה פעם בשנה במקומונים, בעיתונות הארצית ובאתר העירייה.

ההצעה הוסרה מסדר היום בקולות הקואליציה, אבל נושא ועדת המכרזים חזר בצורה רועמת יותר כעבור רבע שעה כשחברי המועצה דנו בטענות של עובדי המועצה נגד מעוז על כך שפגע בהם בישיבת ועדת המכרזים. "אתה ביקשת שאקליט כל ישיבה ובהקלטה הראשונה של ישיבה, אני רואה אותך משתלח בפקידי עירייה טובים. לא הכל פוליטי וחייבת להיות הפרדה בין הפוליטיקה לחלק המקצועי. תתנצל עד הישיבה הבאה".

מעוז לא הסכים עם ביבס ומחא על כך שהמכתב של מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, הגיע אל התקשורת וחברי המועצה האחרים לפני שהוא עיין בו. וגם טען שהוא מגיע מוכן לישיבות הוועדה, בניגוד לבן סעדון, יו"ר הוועדה.

כאן קפצו בן סעדון וגבי אדרי שאמר למעוז שהתנהלותו לא מכובדת כשהוא מתכוון בעיקר לפעילות הפייסבוק של מעוז. בן סעדון אמר שהוא מגיע מוכן לישיבות. "אתה פוגע באנשים וממציא דברים. עד שלא תתנצל לא תהיה בוועדה". גם מי און לא נשאר חייב ואמר למעוז. "אני נמצא במכרזים של מיליונים. לא כל אחד יכול לגשת למכרז".

מוקד נוסף היה דו"ח מבקר המדינה ל-2012 שהוגש רק כעת מה שגרר ביקורת מדן ליכטמן. "למה קיבלנו את הדו"ח רק עכשיו. את הדו"ח הבא נקבל ב-2015". מבקר העירייה אריק משיח הסביר שבשל העובדה שהיתה שנת בחירות הוא דחה את הדו"ח וזה של 2013 יועלה בקרוב.

דו"ח המבקר גם עורר ויכוח בין מעוז למירב פלג, ראש ועדת הביקורת ומויש לוי, מסיעתה של פלג. מעוז טען שבגלל שסיעת שחר עושים חינוך לא ממש מתפקדת כאופוזיציה, הוא זה שצריך לקבל את תפקיד יו"ר ועדת הביקורת. לוי אמר שהשניים משמשים כאופוזיציה כשצריך ושהוא טועה.

הנוכחים, למעט אבי אלבז ואייל הנדלר שנעדרו, התפזרו לחופשת הקיץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות