חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-11

 

הקיץ הגיע ואיתו אירועי קיץ רבים בהם גם פסטיבל תרבות הרחוב הבינ"ל שנערך זו השנה הרביעית בעיר. הפסטיבל ייפתח ביום שלישי 15.7, ויימשך שלושה ימים של פעילות המיועדת לבני נוער, לילדים ולמשפחות

 

בפסטיבל ישתתפו אמני תרבות רחוב מישראל ומהעולם והוא יכלול תחרויות ריקוד ואקסטרים, מופעי ראווה, הפעלות לקהל, קיר גרפיטי ענק, שופטי ברייקדאנס בינלאומיים ומסיבת רחוב.

האירוע המרכזי בפסטיבל יהיה ""Battle Of The Year (קרב השנה) - אליפות ישראל בברייקדאנס לשנת 2014. תחרות זו מהווה למעשה מוקדמות לתחרות העולמית, המוגדרת כליגת האלופות של הברייקדאנס. האירוע בישראל הוא המוקדמות לאליפות העולם והזוכים ייצגו את ישראל בגרמניה באוקטובר מול ההרכבים והרקדנים הטובים בעולם.

התחרות במודיעין, מכבים-רעות, מושכת הרכבי ברייקדאנס רבים מכל קצוות המדינה, כל הרכב מכין מופע מושקע והעולים לגמר מתחרים ביניהם בקרבות ברייקדאנס עתירי כוח ועוצמה לשם זכייה בתואר היוקרתי של אלופי ישראל. התחרות הפכה למסורת נפלאה שבה נותנים במה לרקדנים צעירים והזדמנות להגשים חלום בייצוג מדינתם בפני כל העולם, לתחרות מגיעים שופטים בינלאומיים מהארגון העולמי.

היום הראשון של הפסטיבל (יום שלישי 15.7.14) יתחיל בשעה 18:00 והוא יתקיים במתחם פארק האקסטרים אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים עם רקדנים מכול רחבי ישראל בה יוכרז אלוף ישראל שייסע לייצג את ישראל בגרמניה ובנוסף תיערך אליפות אופני  BMX בסקייטפארק.

היום השני של הפסטיבל (יום רביעי 16.7.14) הוא "יום האקסטרים" שיתקיים בפארק האקסטרים בעיר ויעסוק כולו באומנויות האקסטרים של תרבות הרחוב, תחרות סקייטבורד ארצית ותחרות סטריט בול.

היום האחרון של הפסטיבל (יום חמישי 17.7.14) החל מ18:00 יערך "יום ריקודי רחוב" בפארק ענבה שיעסוק כולו בריקודי הרחוב יהיה מסיבת רחוב אחת גדולה ויכלול את אליפות ישראל בברייקדאנס להרכבים, מתחמים של הופעות ותחרויות: מתחם ריקודי רחוב, מעגלי ברייקדאנס, קפוארה, פארקור עם ההרכב הישראלי I.P.T (עם במות מיוחדות), קיר גרפיטי ענק שיוכן בלייב, במת המוזיקה עם ראפ, ביטבוקס והופעות. מתחם הפעלות לקהל

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות