חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כיפת ברזל גם אצלנו וזה לא היה במקרה

 

שלשום זה מה שפרסמנו: "בסיבוב הבא עם החמאס הגראדים אולי יגיעו יותר רחוק, לכן ככל הנראה בעקבות ארוע חטיפת 3 הנערים ומה שהתגלגל בעקבותיה, הוחלט להציב כאן סוללת כיפת ברזל. יש האומרים שזה זמני, אבל העיתוי כנראה אינו מקרי, מה עוד שרוב הסוללות מנוידות כל הע". נכון להיום יום ג’ נראה שצדקנו.

 

עדכון זה נכתב בליל שלישי האחרון, לאחר שבאיזור גבעת זאב היתה נפילה, במודיעין תהו לפשר הבומים וההבזקים ואתר דבקה אף הפליג בדמיונו ודיווח על אזעקות בעיר. כרגיל הור הגזים אבל הפעם היה קרוב.

 הידיעה המקורית שפורסמה שלשום.

בעיתון אחד מספרים שסוללת כיפת ברזל שהוצבה לאחרונה בסביבת העיר, הינה זמנית בלבד, במקום אחר מספרים שהיא באה להגן על ירושלים. והאמת.. אולי באמת מדובר בענין זמני ומטרת הסוללה שכל נוסע יכל לראותה אם יסיט מבטו לנוף מסביב, הינה רק לכיול וכו... ואולי לא זמנית וכולם רק זורקים השערות וניחושים.  

אולי זמנית, אולי. אבל העיתוי... יש שסבורים שאין זה מקרה שהסולה הוצבה דוקא בתקופה זו של ארועי חטיפת הנערים ומה שבא בעקבותיה.

בכל מקרה וגם אם סוללה זו תוצא כשהענינים ירגעו, אין ספק שבסופו של תהליך כשיהיו די סוללות בידי מערכת הבטחון, תוצב סוללה כאן באופן קבוע. ולא צריך להזכיר שבאיזור יש די נכסים אסטרטגיים, ביניהם כמובן נמל התעופה.

כך או כך,  גם הרקטות הכבדות שבידי החמס, יש להניח, אינם מכוונים לעיר העתיד דוקא ולו רק בגלל שכנותה של מודיעין לקו הירוק ולכפרים ערביים רבים בשומרון. אבל עם המשוגעים ברצועה, טוב תמיד שבכל הבנינים בעיר יש חדר אטום. על כל מקרה.

נכון לעכשיו, אחרי חצות יום ג’, נראה שההערכה שהובעה כאן היתה הרבה יותר קולעת ונכונה, ויעידו הגולשים בפורום תפוז ובפייסבוק שניסו להבין מה פשר הבומים וההבזקים שנראו בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות