חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קו 335 - על הנוסעים ממודיעין להתלבש בהתאם

 

כמה זמן נדרש למשרד התחבורה, קווים והעיריה להוסיף לקו 335 תחנת איסוף והורדה בצומת לטרון. תתפלאו, שם עדיין דנים בזה, אבל כשזה יקרה תתעורר בעיה הרבה יותר מסובכת

 

לא אחת נצרך כותב שורות אלה לקפוץ לצומת לטרון לאסוף בני משפחה שהגיעו מאשדוד בדרכם למודיעין.

מתברר שהוא לא היחיד, כי בשעת צהרים של יום שישי האחרון, חיכו בצומת לטרון עשרות נוסעים שהגיעו מאזור באר שבע, אשקלון ואשדוד, ובמשך זמן רב המתינו לנס בצורת נהג מתחשב שיביא אותם למודיעין, ק"מ בודדים משם.

התופעה הזו אינה נחלתו של יום שישי בלבד, ומשיחות עם מס’ ממתינים עלה כי חלקם עובדים בישובים הנמצאים מדרום לעיר ולמי שאין רכב, אין לו אלא לסמוך על טרמפים או על בן משפחה שיקפוץ ממודיעין לאספם או להביאם לשם.

חרדים לא מעט היו בין הממתינים אבל לשאלתי הם השיבו ב"בעזרת השם", ובעברית, מישהו למעלה כבר ישלח להם מישהו.  אז הם מסודרים... ונותרה הבעיה עם הרוב שמחפשים פתרון ריאלי יותר.

                                 כל כך קרוב, כל כך רחוק

 

למי שאינו יודע קיים קיים כבר קו שכזה, 335, שמסלול קו כולל 5 תחנות עצירה ואיסוף: צומת כפר רות, שומרי החומות, משטרה, תחנת רכבת וצומת רבין/החשמונאים (צומת 431). הענין הוא שכיום , צומת זו הינה תחנתו האחרונה ובפעם הבאה הוא יעצור רק במסילת ציון. מעניין. למה הוא לא עוצר בלטרון... שאלה טובה.

קצת מוזר שממודיעין יש קו קבוע ומסודר לפתח תקווה הסמוכה לתל אביב, אבל אין לה קו לאשדוד או לפחות לצומת מסמיה. (בזמנו היה קו לאשדוד שבוטל משום מה) אבל אם זו דרישה קצת מוגזמת , היה מצופה שלפחות  יינתן פתרון בצומת לטרון לשם מגיעה תחבורה מסודרת מאזור הדרום ומאשדוד לירושלים. היה עדיף קו שאטלים או קו עירוני, אבל גם קו קיים שיעצור שם יהיה טוב.

אבל עד כה במשרד התחבורה כנראה לא חשבו על זה, אז פנינו לעיריית מודיעין בשאלה: איך פותרים את הבעיה, ומה היה מסובך כל כך להוסיף תחנת איסוף והורדה בלטרון.

למה לא חשבו על זה קודם, לא נעננו אבל ברמה המעשית מתברר שפרצנו לדלת פתוחה: תגובת העיריה: "בימים אלו בוחנת העירייה מול חברת קווים ומשרד התחבורה אפשרות להוסיף נקודת עצירה בצומת לטרון בקו שמספרו 335. קו זה מקשר בין מודיעין עילית לבית שמש ועובר דרך העיר."

לא ברור מתגובת העיריה מדוע בשביל להוסיף נקודת עצירה נוספת מסכנה בלטרון, צריך "לבחון" ולבדוק ולברר ...

אז בואו לא נהיה קטנוניים וניתן להם "לבחון" זאת, אבל גם כאשר יפעל יתברר שיש בו 2 חסרונות בולטים: הראשונה, האוטובוס הראשון יכנס למודיעין רק בשעה 9.15 בבוקר וזה לא יעזור למי שצריך לצאת מוקדם לעבודתו דרומה.

ואחרי שעברנו את המכשול הזה, עדיין צריך לזכור שמדובר בקו המשמש חרדים בעיקר, ועל כן על הנוסעים ובעיקר הנוסעות ממודיעין  להתלבש בהתאם.

ואגב, בבדיקה באחד האתרים באינטרנט מצאנו  כי יש קו נוסף (409) העובר דרך העיר בדרכו מאלעד לבית שמש, אבל אין לו תחנות בתוך העיר. למה... ככה..

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות