חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ברוח המצב: שיירת קניות לדרום וגל ביטולי ארועים

 

הרחבת טווח הגראדים של החמאס הכניסה לתוכו את מודיעין. בעיריה נערכים, יש כבר תושבים שמתכוונים לצאת למסע קניות בדרום ובינתיים החל גל ביטולי ארועים      

 

חבילות לדרום - תמונת ארכיון

אירוע החטיפה שלא היה במודיעין ממחיש את המתח שבו נמצאים תושבים בישראל בכלל ובמודיעין בפרט. ילד בן שמונה היה משוכנע שראה ילד אחר מוכנס בכוח למכונית והקפיץ את כולם. לשמחת כולם האירוע נגמר בלא כלום.

בימים הקרובים המצב לא אמור להיות רגוע יותר. אמנם מודיעין נמצאת בטווח של דקה וחצי מרגע אזעקת צבע אדום ועד לכניסה לממ"ד או למרחב מוגן אחר, אבל בעירייה מיהרו לרענן נהלים לציבור ולבדוק עם המחלקות מוכנות.

סיירי מחלקת הביטחון של העירייה בכל המקלטים הציבוריים שבאחריותה ובמקביל עדכנה את המפעילים המחזיקים בציוד במקלטים כי עליהם להיערך לפינוי מהיר של המקלטים. נכון ליום שלישי, בהתאם להוראות פיקוד העורף, המקלטים עדיין סגורים. בנוגע למקלטים המצויים במרכזים הציבוריים, בהתאם להוראות פיקוד העורף תיצור מחלקת הביטחון קשר עם מוסדות הציבור בעיר, הקניון והמרכזים המסחריים במטרה לעדכן אותם להכין את המקלטים שבאחריותם, ולהיערך לקראת פינוי מהיר שלהם בעת הצורך. הקייטנות בבתי הספר והקשורים לעמותת סחל"בים מתקיימים כרגיל.

גם אירועי הקיץ השונים נלקחים בחשבון. ביום רביעי אמור להיות אירוע חקלאות חברתית ישירה -  הידוע גם כמחאת הפלפלים ברחבת הקניון. כרגע הוא אמור להיערך כמתוכנן למרות שחלק מהחקלאים הם מתושבי הדרום, אבל ייתכנו שינויים. גם שאר האירועים שאמורים להתקיים בשבוע הקרוב נערכים כסדרם, ושוב עלולים להתבטל במקרה של החמרה.

תושבים בעיר הודיעו שהם יצטרפו למסע תמיכה בתושבי הדרום שאמור לצאת ביום שישי בכמה נקודות במדינה ולהגיע עד ליד מרדכי. מטרה הקבוצה היא לבצע את הקניות לשבת ביישובי הדרום.  

גל ביטול ארועים

הכנסת מרכז הארץ לטוח הטילים הביאה למה שהיה צפוי, ביטול ארועים וכנסים. דקות מס’ אחרי שיורט הקסאם מעל תל אביב הודיעו במודיעין שהאירועים שנועדו ליום שלישי בערב מבוטלים כשהכוונה להקרנת הספר בפארק ענבה ובמתחם הנוער מודיעין ויליג’ וכן ליריד שהיה מתוכנן לאתמול יום ג’, יריד  החזרה לבית הספר בבי"ס "אבני חן". עדיין לא ברור מה יהיה עם אירוע מחאת הפלפלים ביום רביעי בערב ברחבת קניון מודיעין

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות