חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נגישות בפארק ענבה

 

בשבוע שחלף התקיימה ישיבה בנושא נגישות של פארק ענבה לבעלי מוגבלויות, בדגש על אירועי הקיץ המתקיימים בענבה ובהם פארק קולנוע, ירידי חוצות ענבה ולילות ענבה

 

בעיריית מודיעין מכבים רעות שמו לעצמם דגש לטפל בכל הקשור לנושא נגישות לבעלי מוגבלויות. בשבוע שחלף התקיימה ישיבה בנושא נגישות של פארק ענבה לבעלי מוגבלויות, בדגש על אירועי הקיץ המתקיימים בענבה ובהם פארק קולנוע, ירידי חוצות ענבה ולילות ענבה.

בישיבה לקחו חלק נציגי קהילה נגישה מירב שבירו ומיגל הרף, סמנכ"לית העירייה מיכל ענבר פרפרי, רון ברזני המשמש כמנהל ההקמה של מינהלת אופק, האחראית בין היתר על תפעול פארק ענבה והממונה על פניות הציבור, דינה קרמונה. במהלך הפגישו עודכנו נציגי הקהילה כי תתוגבר  תדירות הקלנועית המיועדת לסיוע בנגישות לקשישים ומבקרים בעלי מוגבלות תנועה.

מדובר בהסעה פנימית שמובילה את אורחי הפארק מהכניסה הדרומית לפארק (הכניסה משדרות החשמונאים) למרכז הפארק ובחזרה. תושבים, להם יש תעודת נכה וקשישים המעוניינים להיעזר בשירות זה מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 או בטלפון 08-9726020 ונציגי המוקד יתאמו את הגעת הקלנועית לשער הפארק.

בנוסף, לאור ריבוי האירועים העירוניים המתקיימים בפארק ענבה במהלך הקיץ, עדכן ברזני את נציגי קהילה נגישה כי בעת קיומם של האירועים תקיים הנהלת הפארק שירות זה באופן קבוע בכל חצי שעה עגולה. עוד נמסר בפגישה כי במינהלת אופק ממליצים כי תושבים המעוניינים להגיע לפארק יכולים לתאם שירות זה מבעוד מועד באמצעות המוקד העירוני ולאפשר היערכות מרבית.

יו"ר קהילה נגישה, מירב שבירו: "מזה כשנה עובדת קלנועית המורידה תושבים בעלי קשיי ניידות לפארק ענבה, מדובר בשירות חשוב המנגיש את הפארק לבעלי מוגבלויות ולקשישים. פעילות הקלנועית תתוגבר בימים של האירועים בפארק והיא תפעל באופן סדיר. אני ממליצה לתושבים בעלי קשיי ניידות ליצור קשר עם מוקד 106, על מנת שהעירייה תוכל להערך בהתאם למספר המגיעים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות