חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חלל נוסף מהעיר - סגן נתן כהן ז”ל. ההלוויה נערכה היום

 

חלל שני ממודיעין - תושב העיר סגן נתן כהן, מפקד מחלקה בשריון נפל בקרבות בצפון הרצועה. בן 23 היה במותו. רק בשבוע שעבר אמור היה לחגוג את יום הולדתו ועמד להינשא בקרוב. סרן (הועלה מדרגת סגן אחרי מותו) נתן כהן נטמן היום בבית העלמין בעיר.

 

חלל שני ממודיעין - תושב העיר סגן נתן כהן, מפקד מחלקה בשריון נפל בקרבות ברצועה. בן 23 היה במותו. נתן נהרג ככל הנראה בהתקלות עם מחבלים בקרבות בצפון הרצועה.

ההלוויה תתקיים היום בשעות אחה"צ והודעה רשמית תפורסם כשתתקבל. ראו הסדרי ההגעה לבית העלמין בסוף הידיעה.

בבוקר יום ג’ שעבר עדיין קיבל  נתן ז"ל בדף הפייסבוק שלו ברכות לרגל יום הולדתו מעל דף הפייסבוק שלו וברכות נוספות שהבהירו כי עמד לשאת בקרוב את יקירת ליבו.

אלו 2 מהפוסטים האחרונים שהופיעו בדף באותו יום ואשר נכתבו ע"י חברים:

"אח שלי המון מזל טוב הרבה אושר ועושר בריאות הצלחה בכל דרך ויאללה לחתונה !!"

"מזל טוב אלוף!! עד 120! שתזכה לאושר ולשקט, ותחזור הביתה בשלום! ועד אז, אני אשמור לך על הכלה היטב! ;)"

סגן נתן כהן, בן 23 ממודיעין (צילום מסך מפייסבוק)

הבוקר כבר מלא הדף באמירות צער וכאב רבות. ניתן להיכנס ולהשתתף בצער המשפחה והחברים:

https://www.facebook.com/#!/natan975?fref=ts 

מפרסומים בתקשורת הארצית ניתן ללמוד מעט על נתן. "נתן היה מאוד חברותי, הבן אדם הכי חברותי שראיתי בחיים", סיפר אליעד, חברו לשירות הצבאי. "הוא הסתדר עם כולם, השיג הכל בלי לריב עם אף אחד". הוא סיפר כי נתן הציע לחברה שלו נישואין בחופשה בחו"ל והם היו אמורים להתחתן בקרוב. "זה פשוט לא נתפס. אני חוויתי את זה כבר במלחמה הזו, ועוד חבר נהרג - וכששמעתי על זה אתמול זה נחת עלי כמו פצצה. אצל שריונרים יש את התחושה הזו, ש’לנו זה לא יקרה’ והסיכוי היחיד שדבר כזה יקרה זה מירי צלף ולצערי זה מה שקרה לנתן אתמול"

"הוא מאוד רצה לצאת לקורס פיקודי ובשני המחזורים הראשונים הוא לא יצא אבל לא וויתר ולבסוף יצא לקורס. גם אנחנו החברים לא רצינו שהוא יצא לקורס כי רצינו להמשיך להיות ביחד אבל הוא לא וויתר ואחרי הקורס הוא חזר להיות מפקד טנק בגדוד גדוד 46 חטיבה 401 עוצבת הברזל", הוסיף אליעד. "אבל מהר מאוד ראו שזה קטן עליו והוא יצא לקורס קצינים - ובגלל שהיה כל כך טוב החזירו אותו לגדוד להיות מפקד מחלקה. בכל מקום הוא היה אהוד על כולם וגם החיילים שלו אהבו אותו מאוד".

ראש העיר חיים ביבס: בוקר קשה לעיר שלנו. עוד לא עיכלנו את דבר נפילתו של סא"ל דולב קידר ז"ל ולפני זמן קצר הותר לפרסום כי תושב נוסף שלנו, סגן נתן כהן ז"ל, מפקד מחלקה בחיל השיריון בן 23 נפל הלילה במהלך מבצע צוק איתן. בשם תושבי מודיעין מכבים רעות אנחנו שולחים תנחומים וחיבוק גדול למשפחת כהן ומתפללים שיהיה זה החלל האחרון של צה"ל. יהי זכרו ברוך

 

הסדרי התנועה לבית העלמין

הסדרי התנועה, חנייה והסעות לקראת הלווייתו של סרן נתן כהן


היום בשעה 18:00 תתקיים הלווייתו של סרן נתן כהן זכרו לברכה בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין.

הכניסה לבית העלמין תהיה חסומה לכלי רכב פרטיים. לא תותר הכניסה לרחוב הרכס מרחוב יהודה המכבי (צומת הכניסה לפארק הטכנולוגי).

התנועה תתאפשר רק לאוטובוסים/שאטלים שימתינו למשתתפי ההלוויות במגרש החנייה הסמוך למפעל "אריז" בשדרות הרכס 31. השטאלים יפעלו החל מהשעה 16:00 ויסיעו את המשתתפים לבית העלמין, כאשר מומלץ להקדים את ההגעה לאזור.
נוכח השינויים בהסדרי התנועה ובעומסים הצפויים, ממליצה משטרת ישראל לנהגים המתגוררים בסמוך למודיעין לתכנן את זמנם בהתאם. לבאי השכונות המערביות של העיר מומלץ להיכנס בצומת שילת ולבאי הפארק הטכנולוגי מומלץ להשתמש בכביש 4 החדש ובכביש 3 בסוף עמק זבולון.

הנהגים והתושבים מתבקשים להקשיב להוראות המשטרה ולגלות סבלנות עד לסיום האירוע.

*  לרשותכם עומד המוקד העירוני שמספרו 106 או 089726020.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות