חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”אני רוצה לציין את השותפות שנרקמה ביני לבין אמנון מרחב”

 

כך אמר יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי, שיזם את הקמת פורום מנכ"לים בלשכת המסחר ירושלים. עו"ד אמנון מרחב, מנכ"ל עיריית ירושלים ולשעבר סגן ראש עיריית מודיעין: "זהו פורום חשוב ואעשה כל שאוכל כדי לקדמו"  

 

בסוף השבוע האחרון הוקם ביוזמת דרור אטרי, יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה וחבר נשיאות האיגודים הכלכליים בישראל, פורום מנכ"לים בלשכת המסחר ירושלים.

אירוע הקמת הפורום נערך במעמד נשיא לשכת המסחר ירושלים נחום וייסמן, סגן נשיא לשכת המסחר עו"ד שמוליק זמל, מנכ"ל לשכת המסחר ירושלים אורי חלפון, יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה וחבר נשיאות האיגודים הכלכליים דרור אטרי, חברת הנהלת לשכת המסחר נגה קובץ’ ויותר מ-20 בעלי עסקים ממודיעין, יישובי הסביבה וירושלים. באירוע התארחו מנכ"ל עיריית ירושלים עו"ד אמנון מרחב ויו"ר לשכת עורכי הדין בישראל עו"ד דורון ברזילי.  

במעמד הקמת פורום מנכ"לים הוקמו שמונה ועדות מקצועיות, שבהן חמישה עד שבעה חברים, שכל אחד מהם יספק שירותים מקצועיים לחברי לשכת המסחר ולבעלי העסקים בירושלים.

מדובר בפורום כלכלי, שיעלה על סדר היום את הנושאים החשובים ביותר לקידום העיר והמסחר בירושלים. בראשות כל ועדה נבחרו האנשים הבאים: דודי צמח - מנהל פורום המנכ"לים, אסתר דיאמנט - אינטרנט ומדיה, נגה קובץ’ - כנסים ואירועי נטוורקינג, יהורם גלילי - הסברה ואסטרטגיה, סטלה אבידן - שיתוף הציבור, משה איטח - מועדון עסקי, עו"ד סיגל אבירם - יחסי עבודה מיסוי ומשפט, ואורית יוסף - קורסים והכשרות.

עו"ד אמנון מרחב בירך על הקמת הפורום ומיסודו. עו"ד מרחב: "זהו פורום מאוד חשוב לירושלים, ואעשה כל מה שאני יכול מתוקף תפקידי כדי לקדמו. אני רוצה להודות לנחום וייסמן, לאורי חלפון ולדרור אטרי על היוזמה והדחיפה. יש סמליות לכך שמפגש כזה מתקיים דווקא בתקופה קשה זו, שלא מיטיבה עם בעלי העסקים. אנו משתדלים לשמור כמה שיותר על מרקם החיים בירושלים, שהוא עדין ושברירי מאוד אבל גם הביא ברכה רבה לעסקים. אנו רואים צמיחה ופריחה די עקביות בעסקים, והעירייה רואה בכם מנוע צמיחה חשוב מאוד לעיר - אלו מקומות העבודה שמשאירים פה את האוכלוסייה וגם מביאים לכאן תושבים שבאים מחוץ לעיר".

עו"ד מרחב סיפר: "אנו עושים הרבה פעולות בתחום העסקי. כך למשל, בשנת 2014 הפחתנו את הארנונה לעסקים, וב-2015 אישרנו הפחתה נוספת בארנונה לעסקים. אנו מבצעים שינוי ארגוני בעיריית ירושלים, שמחולקת למינהלים קהילתיים, הכולל הקמת מינהל פיתוח, שיעסוק בנושא פיתוח עסקים וכלכלה בעיר. אנו בעירייה לרשותכם ולשירותכם. בסופו של דבר, אתם הגלגל המניע של העיר".

את אירוע הפתיחה הנחה דודי צמח, ממקימי מעגל עסקים מודיעין, שציין: "פורום זה חרט על דגלו שיתוף פעולה של החברים בו, שיאפשר בין היתר צמצום ביורוקרטיה וקידום האינטרסים של החברים בפורום באזור ירושלים והסביבה. לפיכך, אני גאה להכריז בזאת על הקמתו ועל ראשית פעילותו של פורום מנכ"לים באזור ירושלים, ומאחל בהצלחה לכל חברי הוועד המייסד".

דרור אטרי: "אנו משתתפים בצער המשפחות על הנופלים ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים במבצע ’צוק איתן’. לי יש זכות, כי נקראתי בצו 8 לפני מספר שנים על ידי מנכ"ל הלשכה אורי חלפון, כדי לקדם עניינים מקצועיים. אני רוצה לציין את השותפות שנרקמה ביני לבין אמנון מרחב, שהיה סגן ראש העיר במודיעין, ולהודות לו על החברות בינינו. עיריית ירושלים זכתה למנכ"ל מאוד מוכשר, שיצליח למנף את העיר הזאת. אין לי ספק שיש לנו חבר וכתובת בעיריית ירושלים למגזר העסקי. כל מי שהצטרף לפורום הוא חבר לשכת המסחר, ורק על זה מגיע לכם יישר כוח ותודה".

נשיא לשכת המסחר ירושלים נחום ויסמן, הבעלים של חברת רהיטים ירושלמית הקיימת כבר משנת 1932, המשמש דירקטור במט"י ירושלים וברשות לפיתוח ירושלים, אמר: "אני מאוד שמח שפורום כזה רחב נכנס ללשכה. יש בעיה רצינית לארגונים הכלכליים להכניס יותר חברים, כי בעלי העסקים לא תמיד יודעים אילו הטבות הם יכולים לקבל, כמו למשל פתרון בעיות משפטיות וקורסים מקצועיים".

מנכ"ל הלשכה אורי חלפון, לשעבר שגריר ישראל בארצות הברית, בבואנוס איירס ובמדינות נוספות בעולם: "המפגש הזה מהווה דרך חדשה, ואני מבקש לשלב את חברי הוועדות בפעילות הלשכה ולהפיח בה ראש חדשה וצעירה. הלשכה הוקמה עוד בשנת 1908 בתקופת השלטון העותומאני, ואז היא נקראה: ’לשכת המסחר והחקלאות’. עיקר הפעילות שלנו כיום היא לסייע לקידום הייצוא לחו"ל, כשיש כמה נושאים שאנו עוסקים בהם. אנו חותמים על ייבוא תרופות לרשות הפלסטינית, מקיימים קשרים עם הנספחים הכלכליים של השגרירויות הזרות בישראל, ומארחים משלחות רבות מארצות הברית".

סגן נשיא הלשכה עו"ד שמוליק זמל, הפעיל בלשכה 34 שנים: "אני מזהה פה קבוצה נהדרת, שיש לה פוטנציאל אדיר שלא מנוצל כדי להצעיד את הלשכה ולרומם אותה גם לטובת הפעילות העסקית שלכם ולטובת הציבור כולו".

פגישה השתתף גם עו"ד דורון ברזילי, ראש לשכת עורכי הדין בישראל, שעד גיל 25 גדל בירושלים. עו"ד ברזילי: "יש בפורום הזה כוח עצום ועוצמה. אשמח לעזור תחת הכובע של לשכת עורכי הדין בישראל, אם זה בפורמט של מקומות, אנשי עסקים, קשרים ונטוורקינג".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות