חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-11

 

פסטיבל תרבות הרחוב הבינ”ל מגיע לעיר זו השנה הרביעית ברציפות ומספק שלושה ימים של פסטיבל אורבני קיצי ותוסס לבני הנוער בישראל

 

הפסטיבל שהיה מתוכנן להיערך בחודש יולי ונדחה בשל מבצע "צוק איתן", יתקיים כמתוכנן שלושה ימים ויכלול תחרויות ריקוד ואקסטרים, מופעי ראווה, הפעלות לקהל, קיר גרפיטי ענק, ומסיבת רחוב המיועדות לבני נוער, ילדים ומשפחות. בפסטיבל ישתתפו גם אמני תרבות רחוב מישראל ומהעולם ושופטי ברייקדאנס בינלאומיים מאוסטריה בלגיה ואיטליה.

האירוע המרכזי בפסטיבל יהיה ""Battle Of The Year (קרב השנה) - אליפות ישראל בברייקדאנס לשנת 2014. תחרות זו מהווה למעשה מוקדמות לתחרות העולמית, המוגדרת כליגת האלופות של הברייקדאנס והיא נשפטת על ידי שופטים בינלאומיים מהארגון העולמי. הזוכים בתחרות ייצגו את ישראל בגרמניה באוקטובר מול ההרכבים והרקדנים הטובים בעולם.

התחרות מושכת הרכבי ברייקדאנס רבים מכל המדינה, כל הרכב מכין מופע מושקע והעולים לגמר מתחרים ביניהם בקרבות ברייקדאנס עתירי כוח ועוצמה לשם זכייה בתואר היוקרתי של אלופי ישראל. התחרות הפכה למסורת נפלאה שבה נותנים במה לרקדנים צעירים והזדמנות להגשים חלום בייצוג מדינתם בפני כל העולם.

היום הראשון של הפסטיבל (יום שני 25.8.14) יתקיים בפארק מוריה (הסקייטפארק). שם, בשעה 18:00 תתחיל אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים עם רקדנים מכול רחבי ישראל בה יוכרז אלוף ישראל שייצג את ישראל בגרמניה. בנוסף, באותו היום תיערך בסקייטפארק גם אליפות הארץ ברכיבת על אופני  BMX. בתחרות זו יבצעו רוכבי האופניים מספר מקצים ופעלולים.

היום השני של הפסטיבל (יום שלישי 26.8.14) הוא "יום האקסטרים". יום שיעסוק כולו באומנויות האקסטרים של תרבות הרחוב ויכלול תחרות סקייטבורד ארצית שתחל בשעה 18:00 בפארק מוריה (סקייטפארק). בתחרות זו יתחרו המשתתפים על תואר אלוף הארץ.

היום האחרון של הפסטיבל (יום רביעי 27.8.14) יעסוק כולו בריקודי הרחוב וירכז ברחבת היכל התרבות החל מהשעה 18:00 מסיבת רחוב אחת גדולה שתכלול את אליפות ישראל בברייקדאנס להרכבים, מתחמים של הופעות ותחרויות: מתחם ריקודי רחוב, מעגלי ברייקדאנס, קפוארה, פארקור עם ההרכב הישראלי I.P.T (עם במות מיוחדות), קיר גרפיטי ענק שיוכן בלייב, מתחם הפעלות לקהל, במת המוזיקה עם ראפ, ביטבוקס והופעות.

מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "בשל המצב הביטחוני נאלצנו שלא לקיים את הפסטיבל בחודש יולי. בגלל שמדובר באחד האירועים הגדולים בעיר במהלך השנה, בהופעות ופעילויות מיוחדות גם לנוער וגם לילדים, החלטנו בכל זאת לקיים אותו רגע אחד לפני שחוזרים ללימודים. הפסטיבל כבר הפך למסורת בעיר ומתקיים בפעם הרביעית ברציפות, ומשנה לשנה הוא רק גדל והפוך להיות אטרקטיבי ומעניין יותר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות