חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע ב”נעים להכיר”: נשים פורצות דרך בעסקים

 

איגוד העסקים מודיעין והשפלה שמח להציג לפניכם השבוע במסגרת המדור "נעים להכיר" נשים פורצות דרך בעסקים

 

איגוד העסקים מודיעין והשפלה מאמין בקידום נשות עסקים לפיתוח אישי מקצועי ועסקי, תוך יצירת שיתופי פעולה עם המעגלים העסקיים בירושלים, מודיעין והשפלה, והפעם הוא שמח להציג בפניכם נשים פורצות דרך בעסקים.

יו"ר האיגוד דרור אטרי: "לפני מספר חודשים היה לי חזון לסייע לחברותי וחברי בקהילה העסקית להרחבת הפוטנציאל העסקי שלהם. כמי שמכיר בקושי הרב שעמם מתמודדים העסקים החלטתי לנצל את הפלטפורמות ואת הקשרים הארציים שלי על מנת לפתוח דלת לחברותיי ולחבריי להרחבת החשיפה האישית והעסקית שלהם. לשמחתי, הצטרפו ליוזמה חבריי באיגוד העסקים מודיעין והשפלה, חבריי בלשכת המסחר ירושלים ואתר המוביל באזור - אתרmcityבראשות חברי הטוב קובי אור, הפורטל ביז טיק בהנהלת חברתי אסתר דיאמנט, ושיתופי המדור "נעים להכיר" בדפים ברשתות החברתיות המונים 30,000 חברים.

מדי שבוע, ביום שישי לקראת שבת, אנו מעניקים במה לבעל/ת עסק בחשיפה בפני - 50,000 אנשים ועסקים בתקווה שיגלו גם הם עניין בפוטנציאל העסקי והמקצועי, שאותם יכולים חבריי במדור "נעים להכיר" להעניק.

על מנת להביא להרחבת הפלטפורמות לחברים ולהעניק לחבריי את האפשרות להביא את הידע האישי והמקצועי לכלל הקהילה, הקמנו לאחרונה פורום מנכ"לים בלשכת המסחר ירושלים, שבו  לוקחות חלק 50 % נשות עסקים שקודמו ליו"ריות של ועדות בלשכת המסחר וחברות בוועדות מקצועיות המעניקות שירותים לחברנו בקהילה העסקית בירושלים, מודיעין והשפלה.

השבוע, לקראת כנס women & business השני שיתקיים במודיעין בחודש ספטמבר 2014 בניהולה של חברתי, יו"ר פורום נשות עסקים וחברת הנהלת האיגוד נגה קובץ ובשיתוף ייחודי עם הקבוצות המובילות של נשות העסקים במודיעין - קשרי אימהות, גדולה,נ.י.ב,מעגל תנופה.

נעניק לחברותינו בקהילה העסקית את האפשרות להיות חלק מרשת נשים ארצית, שדואגת ועוזרת לחיזוק ומינוף העסקים אחת של שנייה ולהיות יזמיות ומשפיעות עסקית ואישית ביחד עם קהילת נשים משפיעות בכל רחבי הארץ.

לפרטים אודות הכנס כנסו בקישור הבא:

 http://www.itzuvonline.com/kenes%20nashim 

זו ההזדמנות להודות למנהיגות הקבוצה, שראו לנגד עיניהן את טובת חברותן ואת הערך המוסף בחיבור יחדיו לחיזוק חברותינו נשות העסקים.

השבוע אני מבקש להכיר לכם קבוצה ראשונה של נשות עסקים מקרב חברותיי, הפורצות דרך בעסקים מבין 350 נשות העסקים שייקחו חלק בכנס, ולאחל לחברותיי המשך יצירה ותנופה אישית מקצועית ועסקית. אני מאמין בכן, נשים יקרות, ומודה לכן על שיתוף הפעולה.

במיוחד בימים קשים אלה, חשוב מאוד שנפתח את הלב ונחבק את חברינו בקהילה העסקית.
כנסו לדף הפייסבוק של חברותינו המוצגות לפניכם, לימדו כיצד הן יכולות לסייע לכם מניסיונן האישי והמקצועי - השבוע ב"נעים להכיר":

- רינה בקר מולכו, סוכנת ביטוח אלמנטרי חיים בריאות וסיעוד. 
- אתי-ענבל סגרון, יועצת חינוכית לילדים ונוער.
- עדה רשף, בעלת העסק ״אצל עדה בסלון״ שהוא״בוטיק״ למפגשים והרצאות.
- צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" אך עוסקת בפן המעשי של הבריאות.
-רויטל רייך, חדשה בעיר מודיעין (מתגוררת מזה שבוע וחצי)- ייבוא מהצפון, עוסקת באדריכלות ועיצוב פנים ברוח הקבלה - עיצוב ואדריכלות מודרנית. 
-שרון מנדלאיל, שיווק באינטרנט, מנהיגת קבוצת נ.י.ב , בעלת חברתmsmלשיווק באינטרנט. 
-איילת שטיין, תושבת מודיעין, נשואה ואמא לשלושה ילדים, עוסקת בתכנון ועיצוב פנים לבתי מגורים ומשרדים.
-איילת לוי, מנהלת ובעלים של "איילת המטיילת - תכנון טיולים לחו"ל בהתאמה אישית".
-רבקה טובי, עצמאית מזה כשש שנים בתחומי ייעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות, אימון וייעוץ תעסוקתי ועיסקי.
-מרים נבל, אמא לשלושה וסבתא לשניים, גרה במודיעין כשש שנים, עוסקת מזה 15 שנה בתחום הרפואה ההוליסטית ומעניקה חוויות משולבות של עיסוי עם אבנים חמות ורפלקסולוגיה.
-שרית גלבוע, אמא לנטע ותמר, מנהלת את "גלבוע הפקות" יחד עם בעלה אריאל-סרטוני תדמית לנשים בעיקר, ועוסקים בהפקת מצגות וידאו בתלת ממד סריאוסקופי.

איגוד העסקים מודיעין והשפלה שב קורא לכם לקנות בעסקים הקטנים וליהנות מהשירותים, שהם מספקים במודיעין ובמדינתו בכלל, ולתת בכך את תרומתכם הצנועה לשגשוג עסקים אלה!

יחד נעניק להם דלת להזדמנויות עסקיות. אז בואו נעניק להם אהבה היום ובכל ימות השנה!

שוע שלום ושקט לכולם

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות