חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

’’ילד שלנו נשאר כאן’’

 

אתמול החלו להכשיר חלקת קבורה צבאית בבית העלמין במודיעין כדי לכבד את בקשתם של הורי יניב בראון ז"ל שהביעו רצון שבנם ייטמן במודיעין. חברת המועצה, עדי מינץ, הביאה את סמנכ"ל משרד הביטחון ועוזריו לשטח. הלוויתו של יניב בראון תתקיים ביום ראשון בחמש אחה’’צ, בחלקה הצבאית החדשה בבית העלמין במודיעין

 

בית עלמין צבאי מוכשר בשעות אלו במודיעין. אתמול, (ה’) בשעות הבוקר החלו טרקטורים כבדים ופועלים של משרד הביטחון להכשיר חלקה צבאית בסמוך לבית העלמין של מודיעין.

לוח הזמנים תוכנן כך שהחלקה החדשה תהיה מוכנה עד יום ראשון הקרוב בשעות אחר הצהריים, מועד בו תתקיים הלוויתו של יניב בראון ז"ל, שנפל בקרב בלבנון. יניב יהיה חלל צה"ל הראשון שייטמן במודיעין.

היום, (ו’), יגיע צוות של הרבנות הצבאית הראשית כדי לקדש את הקרקע בחלקה שהוכשרה ובכך יתאפשר להכריז על המקום כבית עלמין. השלט שהוזמן וייתקע בסמוך יהיה "כאן תוקם חלקה צבאית", כדי להבהיר שהעבודות הן רק בתחילתן.

מי שמימשה את התכניות להכנת בית עלמין צבאי בלוח זמנים כה קצר ומהיר הייתה חברת המועצה, עדי מינץ. כך מסר ראש העיר, משה ספקטור. לדבריו יצרה מינץ קשר עם סמנכ"ל משרד הבטחון וראשי האגפים הרלוונטיים והביאה אותם לסיור מקדים בשטח כדי שיאשרו את ביצוע העבודות בקצב מזורז.

עדי מינץ מסרה כי "יש במשרד הבטחון עם מי לדבר. הם היו מוכנים לעשות הכל ולסייע בכל דרך אפשרית". לאחר שהוברר שכל התוכניות מוכנות אישרו במשרד הבטחון את ביצוע העבודות בקצב מזורז.

כדי למנוע אי הבנות, פנה ספקטור למשפחת בראון ושאל האם הם מעוניינים בקבורת בנם, יניב ז"ל, במודיעין. לדברי ספקטור רק לאחר שקיבל את אישור המשפחה, ורק לאחר שהובהרו למשפחה המשמעויות הזמניות של הקבורה בבית עלמין שהקמתו נמצאת בראשיתה, החלו העבודות להכנת החלקה הצבאית בבית העלמין.

לדברי מינץ, החלקה שמוכשרת כעת היא רק חלק מבית העלמין שבנייתו תימשך בחדשים הקרובים. עם זאת לדבריה, "לאחר שהוריו של יניב ז"ל הביעו את רצונם שהוא ייקבר כאן, במודיעין, ההחלטה היתה ברורה: "ילד שלנו, נשאר כאן".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות