חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב - על בדיחות ובני אדם

 

אם יש בדיחה מצחיקה במיוחד אני מספר אותה לחברים שלי .אבל כשאני נפגש עם חברים אני משתדל לא להיות איציק הליצן .אלה איציק החבר והאדם

 

דברים מהלב :

שלום ילדים עבר כבר שבוע ואתם במסגרת של בית הספר וגני הילדים וזאת התקופה שבכל המתנ"סים בכל הארץ עובדים קשה לקראת פתיחת שנת הפעילות של החוגים . במקומות רבים יש ירידים של הכירות והצגת הפעילות של מגוון החוגים הקיימים. נכון שיש לכם רצון לכמה חוגים והורים זה הוצאה כספית לא קטנה במיוחד אם יש לכם אחים נוספים בבית וכל אחד רוצה ללכת לפחות לחוג אחד . אני לא מכיר חוגים שנותנים בחינם לילדים ואם ישנם כאלה אשמח שתספרו לי על כך .ואוכל לעדכן את שאר הקוראים של המדור. מה שאני מנסה בעדינות להעביר אליכם זה תהיו קשובים ליכולות של ההורים שלכם בתקופה זו כי אנו בתקופה קשה מאוד במדינה תקופה שמחירי הלחם, החלב, הדלק למכונית, החשמל, המים, המחירים עלו. 

והמיסים הכבדים שאנו משלמים אינם מקלים עם ההורים שלכם .כי אחרי הקיץ וההוצאות הרבות שלפני בית הספר וכעת החגים .אתם הילדים חייבים להבין את ההורים במידה והם אומרים לכם אין אפשרות.בתקופה זו גם מתחילה ההרשמה לתנועות הנוער לתלמידי כיתות ד’ ומעלה אני מאוד בעד שתלכו לתנועות הנוער ותשתתפו בפעילות חברתית שיש בה ערכים ועבודה חברתית בקבוצה. אני כילד שגדל בעיר הרצלייה הייתי חניך בתנועת הנוער העובד והלומד מכיתה ד’ עד יב’ ובסוף התיכון התגייסתי לשרות צבאי בנח"ל עם חברי מהתנועה .

ותקופה זו הייתה אחת המשמעותיות בעיצוב האישיות שלי בנתינה ועזרה לזולת תכונה שאני מאמץ כל יום במהלך חיי. ולכן אני ממליץ בחום רב גם להורים לכוון את ילדכם ללכת לתנועות הנוער . במקום תנועת ה"פייסבוק" חוץ ממחשב וטלוויזיה יש דברים נוספים. אז ילדים יקרים ואהובים תחשבו טוב ותעזרו להורים שלכם לעבור את התקופה הקרובה בשלום. ואני בעד כל פעילות חברתית קהילתית שהיא לא מחשב וטלוויזיה שבוע טוב מאיציק הליצן.

פינת המכתבים :

שאלה : לאיציק הליצן שלום קוראים לי מתן ואני קורא את המדור שלך באופן קבוע כל שבוע ומאוד אוהב את הבדיחות שלך. רציתי לדעת מאיפה אתה מכיר כל כך הרבה בדיחות . וכמה שנים ייקח לי לדעת גם הרבה בדיחות כמוך. ומעניין אותי לדעת אם כייף לחברים שלך מהבדיחות שאתה מספר להם?. תענה לי בבקשה על השאלה זה מסקרן אותי.
תשובה: למתן החמוד תודה על המכתב שלך. אתחיל בזה שאני כל הזמן מתעדכן בבדיחות באתרי בדיחות באינטרנט ויש רבים כאלה . ואתה יכול להקיש בגוגל בדיחות לילדים ותוכל ללמוד משם. אם יש בדיחה מצחיקה במיוחד אני מספר אותה לחברים שלי .אבל כשאני נפגש עם חברים אני משתדל לא להיות איציק הליצן .אלה איציק החבר והאדם. ועם החברים הקרובים שלי אני מתנהג כחבר ולא כ "ליצן".

פינת המעשה הטוב:

השבוע הייתי עד למקרה מאוד מרגש כשביקרתי אצל חבר שיש לו "סופר מרקט " ובעודנו יושבים שותים קפה ביחד אני מבחין באישה שיוצאת מהסופר עם שקיות קנייה בלי ששילמה בקופה . ולמרות שהשומר ראה את זה הוא חייך אליה ואיחל לה שבוע טוב. כששאלתי למה היא לא שילמה ? נאמר לי שיש לה שישה ילדים ובעלה עבר תאונה קשה ולא עובד ומצבם הכלכלי קשה. וחברי הטוב שאני מאוד גאה בו וביקש ממני לא לחשוף אותו נותן לגברת פעם בשבוע למלא עגלה של כל מה שהיא צריכה להאכיל את הילדים שלה .יש אנשים טובים במדינה שלנו. ואם אתם גם מכירים אנשים וילדים שעושים מעשים טובים ספרו לי על כך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות