חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נחנך פארק השכנות

 

ביום ראשון השבוע נחנך פארק חדש בעיר, "פארק השכנות" הממוקם לאורך רחוב לוי בשכונת השבטים ולמעשה מחבר בין שכונת השבטים לרעות

 

הפארק המשתרע על שטח של 27 דונם כולל מעבר הולכי רגל נוח בין רחוב  שבטי ישראל בשכונת השבטים לבין רחוב קרן ברעות, כאשר בנוסף הוסדרו שבילי ההליכה המקשרים בחלקו התחתון והאמצעי של הפארק. כחלק מהעבודות הוסדרה המדרכה, הגינון והתאורה לאורך הצד המזרחי של רחוב לוי.

כמו כן הותקנו בפארק מתקני כושר ופינות ישיבה לרווחת התושבים ובני הנוער. נוסף על כך העירייה גם הסבה את מבנה תחנת השאיבה הישן של רעות והפכה אותו למבנה המיועד לפעילות לנוער, והוא ישמש כמועדון לנוער. המועדון כולל אולם פעילות ומטבחון, כאשר בהמשך תוסיף החכ"ל מתקני משחק נוספים ופינות ישיבה.

מבנה זה מטרתו לתת מענה לתנועות הנוער בני עקיבא והצופים הנמצאים בסמוך לפארק, חלקו התחתון של הפארק יהווה אזור לקיום פעילות של תנועות הנוער, ובשבתות, בחגים ובחופשת הקיץ ישמש המקום לפעילויות של מחלקת הנוער והצעירים.

הפארק נחנך בטקס בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס, ממלא מקומו שלמה פסי, סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ חברי המועצה הילה בן אליעזר, אלעד שמעונוביץ ושחר מי-און, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין דורון ברק, שהיה אמון על בניית ופיתוח הפארק, מנכ"ל עמותת סחלבים שתפעיל את המקום, יו"ר מועצת הנוער, ענת בראמי ונציגים נוספים מהעירייה החכ"ל, עמותת סחלבים ומועצת הנוער.

בטקס אמר ראש העיר כי "המקום נבנה עבור תושבי העיר ככלל ולבני הנוער בפרט. בני הנוער שלנו הם הנוער הטוב בישראל, הם מקור הגאווה שלנו ואנחנו נמשיך להשקיע בהם. אנחנו נוסיף לפתח את הפארק ואת הטיילת המקשרת בין שכונת השבטים לרעות  וליצור עוד ריאה ירוקה, אחת מיני רבות הקיימות בעירנו."|

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות