חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-11

 

לאחר שנדחה פעמיים בשל מבצע צוק איתן, פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-11 חוזר

 

פעם בשנה אומני תרבות הרחוב מגיעים הישר מהרחוב לפסטיבל הבינלאומי המתקיים זו השנה הרביעית בעיר. המשתתפים בפסטיבל נמצאים בכל שכונה ובכל עיר בישראל. לאורך השנה מעטים זוכים לראות את התרגילים המדהימים שהם מבצעים. בפסטיבל תרבות הרחוב לקהל יש הזדמנות לבוא ולראות יומיים של תרבות רחוב אוטנטיות שהיא חלק מהאורבניות עולמית של ספורט, אקסטרים, שירה, מוזיקה וציור. בפסטיבל ישתתפו גם אמני תרבות רחוב מישראל ומהעולם ושופטי ברייקדאנס בינלאומיים מאוסטרליה בלגיה ואיטליה.

האירוע המרכזי בפסטיבל יהיה "Battle Of The Year" (קרב השנה) - אליפות ישראל בברייקדאנס לשנת 2014. תחרות זו מהווה למעשה מוקדמות לתחרות העולמית, המוגדרת כליגת האלופות של הברייקדאנס והיא נשפטת על ידי שופטים בינלאומיים מהארגון העולמי. הזוכים בתחרות ייצגו את ישראל בגרמניה באוקטובר מול ההרכבים והרקדנים הטובים בעולם. התחרות מושכת הרכבי ברייקדאנס רבים מכל המדינה, כל הרכב מכין מופע מושקע והעולים לגמר מתחרים ביניהם בקרבות ברייקדאנס עתירי כוח ועוצמה לשם זכייה בתואר היוקרתי של אלופי ישראל. התחרות הפכה למסורת נפלאה שבה נותנים במה לרקדנים צעירים והזדמנות להגשים חלום בייצוג מדינתם בפני כל העולם.

היום הראשון של הפסטיבל (יום רביעי 1.10.14) הוא "יום האקסטרים". היום שיתחיל בשעה 16:00 יעסוק כולו באומנויות האקסטרים של תרבות הרחוב עם אליפות ישראל באופני פעלולי BMX, אליפות סקייטבורד ארצית עם מתחרים מכל רחבי הארץ. בנוסף ביום זה תתקיים גם אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים עם רקדנים מכול רחבי ישראל שבה יוכרז אלוף ישראל בברייקדאנס שייסע לייצג אותנו בתחרות העולמית שתתקיים בגרמניה.

היום השני והאחרון של הפסטיבל (יום חמישי 2.10.14) יעסוק כולו בריקודי הרחוב וירכז ברחבת היכל התרבות החל מהשעה 17:00 מסיבת רחוב אחת גדולה שתכלול את אליפות ישראל בברייקדאנס להרכבים, מתחמים של הופעות ותחרויות: מתחם ריקודי רחוב, מעגלי ברייקדאנס, מתחם פארקור עם ההרכב הישראלי "I.P.T" (עם במות מיוחדות), קיר גרפיטי ענק שיוכן בלייב, מתחם חולצות אייר בראש, במת מוזיקה עם אמני ראפ, ביטבוקס ומתחם ריקודי קפוארה.

מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "בשל המצב הביטחוני נאלצנו שלא לקיים את הפסטיבל בחודשי הקיץ. בגלל שמדובר באחד האירועים הגדולים בעיר במהלך השנה, בהופעות ופעילויות מיוחדות גם לנוער וגם לילדים, החלטנו בכל זאת לקיים אותו. הפסטיבל כבר הפך למסורת בעיר ומתקיים בפעם הרביעית ברציפות, ומשנה לשנה הוא רק גדל והפוך להיות אטרקטיבי ומעניין יותר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות