חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין על פי הרב אלחרר ומח’ שרותי הדת

 

מאז נטש אותנו הרב לאו לאנחות והותיר אותנו עם רב עיר ומחזיק תיק דתות חרדים, מודיעין על רבע אוכלוסייתה הדתית והמסורתית נגררת למחוזות להם לא פיללנו. בכתבה הבאה: מה הם דעותיו המוצהרות של הרב אלחרר            

 

אז מה היה לנו קודם. היה לנו את הרב לאו, הרב ציקוטאי והרב אלחרר. הרב לאו זנח אותנו לאנחות לטובת התואר הנכסף של הרב הראשי לישראל, והנה נותרנו עם שני רבנים, אחד המתעקש שהוא הרב היחיד של העיר והשני רואה עצמו כממלא מקומו של הרב לאו לפחות על פי רחשי הציבור הדתי בעיר.

ובאותו תזמון טראגי של שר ההיסטוריה, איבד סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ את תיק הדתות לטובת חבר המועצה החרדי ברוך בוכניק . חבר המועצה בוכניק אומנם איש רציני ופועל ביושר בכל הנוגע לנושאים שונים מחיי העיר, אך נא לא להתבלבל, אין לכך שום קשר לתפיסה החרדית שלו ושל הרב אלחרר בכל הנוגע להלכות שהיא מוקצנת היחס לזו שהיתה מקובלת בעיר. וזה מה שמעניין בעיקר את הציבור הדתי לאומי בעיר שחש שלוקחים אותו להקצנה.

בעבר הרחוק כבר נקבע שיהיו בחירות לרב העיר, אבל הענין נסחב ונסחב ע"י גורמים אינטרסנטים שמחוץ לעיר, עד כדי שהרב ציקוטאי נאלץ ללכת לערכאות, ואל תתפלאו, כן, גם שם תביעתו משתרכת ומזדחלת לאיטה כצב ביום חמסין.

ובינתיים עד שיהיו אם בכלל בחירות בהם קרוב לודאי יוכתר בהם הרב ציקוטאי, מנצל הרב אלחרר את הזמן שבידו ומנסה כל העת להוביל  הקצנה של הלכות שונות.

ניסיונות ומעשים אלו של הרב אלחרר הביאו למלחמה לא קטנה הניטשת ברחובות מתחת לקרקע ובבתי הכנסת על הקרקע בין שני מחנות הרבנים, זה של הרב ציקוטאי הדוגל בהמשך קיום ההלכה על פי "בית הילל" וזו של "בית שמאי" לבית אלחרר.

הרב אלחרר, הרב ציקוטאי וזה שעזב אותנו, הרב לאו

בשבוע שעבר, הגיע מאבק זה לתוצאות שבעיני חילוני שכמוני נראים כמו משהו של מה בכך עד גבול הגיחוך, אך למי ששומר מצוות ועושה לו רב, מדובר במשהו כל וכלל לא מצחיק ויותר נכון לאמר מהותי וקריטי.

מהשבוע נעלה סידרת כתבות על "פועלה" של המח’ לשרותי דת בראשותו של שלמה חנינה אותה מובילים יו"ר ועדת ומחזיק תיק הדתות, ברוך בוכניק המזוהה עם דרכו החרדית של ראש הפירמידה המשולשת, הרב אלחרר המתעקש שהוא הרב היחיד בעיר ומתעלם שהחלק הארי של הציבור פונה לרב השני שהוא אליבא דה הרב אלחרר, הוא "רק" רבה של מכבים רעות". נגיד...

בכתבה הבאה: מה דעתו של הרב אלחרר על ענינים שונים הקשורים לעיר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות