חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אילן בן סעדון >>

תיק התלונה במשטרה נגד אילן בן סעדון - נסגר מחוסר עניין לציבור

 

התיק שנפתח במשטרה בעקבות תלונת הורי הנערים נגד סגן ראש העיר אילן בן סעדון לפני שנתיים, נסגר. כך מסר לנו מקור בכיר בעיריה. באשר לתביעה האזרחית של הורי הנערים שצולמו ופורסמו באחד המקומונים נגד הסגן : הולכים כנראה לפשרה

 

באוקטובר לפני שנתיים, פרסם אחד המקומונים שבינתיים נסגר, כי מס’ הורים תושבי העיר הגישו תלונה במשטרה  נגד סגן ראש העיר אילן בן סעדון. העילה: פרסות שמות ילדיהם בעיתון ללא קבלת  רשותם. למי ששכח או לא עקב אחרי הפרשה, המדובר היה בתמונה שצולמה בעירייה ובה מופיעים נערים שסיימו פרוייקט בשם "העצמה כחולה".

הורי אותם נערים כעסו מאוד והגישו בתחנת המשטרה בעיר תלונה נגד בם סעדון בטענה שנעברה כאן עבירה על חוק הגנת קטינים ו"חוק נוער"

בפרויקט השתתפו נערים אשר נפתח נגדם תיק במשטרה אך נסגר ללא ממצאים או המלצות. בן סעדון עצמו ניסה לדבריו באותה עת להסביר להורים את עמדתו בתקווה שהם ימשכו את התלונה.

אבל לפרשה היה עוד המשך. באפריל השנה, התברר שהמשפחות לא הסתפקו בתלונה במשטרה והגישו נגד סגן ראש העיר בבית דין אזרחי תביעה שעמדה על מעט פחות מחצי מיליון שקל.

עתה מתברר שאילן בן סעדון הולך לסיים את כל הפרשה מבלי שהוא ניזוק תדמיתית או באופן מעשי.

באשר להליך הפלילי. נמסר לנו  ע"י בכיר בעיריה, כי התיק הפלילי לכאורה הזה נסגר מ"חוסר עניין לציבור", כמו אגב, רוב התלונות שממלאות מין הסתם את קלסרי תחנות המשטרה.

ובאשר לתביעה האזרחית, הוסיף אותו מקור, הצדדים, קרי בן סעדון והורי הנערים הולכים בקרוב (אם כבר לא עשו זאת) לסגור על הסכם פשרה.

בדרך כלל בהסכמי פשרה של הליך אזרחי, אם אין כאן משהו בגווני שחור לבן ממש, בית המשפט ובדרך כלל באמצעות בורר, מכיר מצד אחד בעובדה שיש עילה שהצד התובע נפגע, ומאידך מציין שהפגיעה היא לא כזאת חמורה ועוד אי אילו טענות מקלות, לכן הנטייה היא להיפגש באיזו שהיא נקודה בדרך. סביר להניח שגם במקרה שלנו, פשרה תרצה מין הסתם את ההורים, שבוודאי ביקשו בתביעתם להביא לכך שהן אנשי ציבור התקשורת יזהרו יותר ושנערים ומשפחות אחרות לא יפגעו בעתיד.

בן סעדון עצמו שהוא משמש כחבר מועצב וכסגן ראש העיר, מבוטח כמו האחרים בביטוח מיוחד, כך שגם שסך הכל כולם יצאו מרוצים. אולי.

אילן בן סעדון עצמו אליו פנינו לתגובה ביקש לא להתייחס לענין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות