חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ב”מגה בול” מחסלים סחורה לפני סגירה - אבל לא מורידים מחירים

 

בסניף "מגה" בישפרו כבר מזמן לא מחדשים סחורות. הסיבה, הסניף יסגר ממש בקרוב. ה"שותפה" השכנה של מגה, עדן טבע, עוברת לקניון. האם רמי לוי שובר את השוק? האם סקר אוגוסט של mcity שמצא את הסניף כיקר ביותר הבריח קונים מהסניף? תוצאות הסקר האחרון שאינו שונה יפורסמו בימים הקרובים

 

במודיעין כמו בכל עיר אחרת,רשתות השיווק פתחו סניפים הן באיזור התעשייה והן בלב העיר. "מגה" למשל פתחה בזמנו סניף בישפרו אבל יש לה סניף נוסף בלב קניון עזריאלי בעיר. ב 2 סקרים שעשה mcity   לפני כחודשיים וכחודש נמצא שהמחירים בסך הכל יקרים יותר בסניפים שבתוך העיר וזה הגיוני בהתחשב בעובדה שמחירי השכירות, הארנונה וכו... הרבה יותר יקרים בעיר מאשר באיזור שמחוץ לעיר.

לכן סביר היה להניח שאם רשת מחזיקה 2 סניפים כאלה, אזי הסניף שיסגר יהיה זה שבלב העיר. האומנם? ב"מגה" מודיעין לא ממש חשבו כך.

השבוע עת ערכה כתבתינו יפעת כהן  את סקר המחירים ברשתות השיווק, שמה ליבה לעובדה שמדפים שלמים היו ריקים, וכשפנתה לקופה הראשית בשאלה באשר למוצר מסוים, קיבלה את התשובה, שהמוצר כבר לא יגיע כי כנראה סוגרים את המקום. תוצאות הסקר האחרון ברשתות בישפרו, יפורסמו בסוף השבוע.

בביקור של כותב שורות אלו ביום שישי האחרון, המקום נראה כמו לפני מכירת חיסול, מדפים רבים היו סגורים ובתשובה לשאלתי בנושא, השיבו לי הן הקופאיות במקום והן בקופה הראשית ע"י מנהלת המקום או מחליפתו, כי הסניף עומד להיסגר. מתי? איש לא ידע להשיב על כך, אבל לפי מה שנראה בשטח, מדובר בימים או שבועות ספורים. על השאלה, מדוע הסניף נסגר, התשובה באופן כללי דיברה על ש"כנראה" לא משתלם לחברה.

המדפים ב"מגה בול" בשישי האחרון

אגב, גם בסקר שערך mcity באוגוסט וגם בזה האחרון שנעשה השבוע בסניף החברה בישפרו, "מגה" נמצאה הכי יקרה הרחק מרמי לוי ושופרסל דיל. האם תוצאות הסקר באוגוסט הרחיקו קונים פוטנציאלים? הכל יתכן, אבל מעניין שגם כשהסניף עומד לפני סגירה, הסקר האחרון כאמור לא הראה שום סימנים של מחירי מכירת חיסול.

כך או כך, כאן לא מודיעים בריש גלי על התוכנית, אין במקום שלטי "חיסול מלאי", והתנועה במקום היתה דלה מאוד ביחס לעובדה שמדובר בשבוע חג. לעומת זאת כל מי שנשאל מצוות העובדים השיב שהמקום נסגר.

בתוך סניף "מגה" פועל במקום סניף של "עדן טבע" ושם המדפים היו כמעט ריקים. סוגרים? כן, כבר היום, אבל "אנו עוברים לקניון".

אז מה הסיבה לסגירת המקום, על כך אין לנו תשובה ומשנקבל, נפרסמה בשמחה. 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות